El Concello de Begonte anuncia una piscina

La Voz

LEMOS

El gobierno municipal de Begonte creará una piscina municipal a través de un convenio firmado con la Diputación. Según el alcalde, José Antonio Vázquez (Independentes por Begonte) y el teniente de alcalde, Serafín Otero (PSOE), se da respuesta «a unha demanda histórica por parte dos vecinos do municipio, que durante moitos anos veñen reclamando o impulso deste proxecto». Vázquez afirmó que anuncian en este momento la piscina «debido ás acusacións vertidas durante esta semana pola oposición e que é necesario que os veciños coñezan a verdade». Por su parte, Otero dijo que hubo un aplazamiento del convenio que estaba suscrito con la Diputación «debido a que foi necesario buscar unha nova ubicación». El Concello dice que el convenio está vigente y lo que falta es presentar el proyecto con la nueva parcela, ya que la prevista no estaba clara la propiedad de la misma.