Libros para pasar o mellor verán

Por fin chegaron as vacacións, o sol, a praia, as excursións, o tempo para a familia e para os amigos e, como non, o tempo para ler. E, sobre todo, para ler o que un quere e todo o que queira. E co fin do curso escolar veñen tamén estas suxestións para acertar. Ideas para todos os gustos, que para iso hai libros de todos os temas e para todas as idades. Serios e divertidos, curtos e longos, movidos ou reflexivos... De todo hai quen teña escrito, para escoller ben o compañeiro dalgunhas das longas horas do verán. En galego ou en castelán... sempre hai un libro adecuado para cada lector.


COR ANIMAL

AGUSTÍN AGRA

É un libro de animais que escapa do común. Unha atractiva obra que achega aos lectores as principais habilidades, costumes e curiosidades dunha trintena de especies non tan coñecidas coma o tigre de Bengala, o faisán dourado, o quetzal ou o peixe pallaso. O álbum, de sinxelo texto descritivo, sorprende polo extraordinario colorido das ilustracións, creadas coa técnica do collage dixital, e pola orixinal fisonomía dos distintos exemplares. Un novo e enriquecedor achegamento á fauna, que aviva a curiosidade dos máis pequenos. 

  • Kalandraka. Dende 4 anos.

COLLER AS RENDAS

YOLANDA CASTAÑO

Poemario para primeiros lectores, construído a partir dun texto rimado de gran sinxeleza e musicalidade. Nel cobran vida ata dezaseis animais non sempre protagonistas, como a cascuda ou a carracha, que reclaman, a pesar das dificultades, dirixir e marcar o seu propio camiño, nun canto a favor da liberdade e a persecución dos soños. Cada poema incorpora un bosquexo inicial dos distintos exemplares, nun reforzo didáctico do seu crecemento.

  • Xerais. Dende 5 anos 

ILOKÉ Y EL GRAN PASTEL KOKI

NATHALIE DIETERLE

Páginas de cartón y troquelados que van disminuyendo progresivamente página a página hasta la última. El protagonista va tras los pasos de su pastel, que, llevado por el viento, está a punto de ser devorado por diferentes animales. Frases sencillas en cada página, con estructura reiterativa.

  • Edelvives. Prelectores

A GRAMOLA GOMINOLA

Grupo A gramola gominola

A diversificada oferta dos libros-disco en galego crece con esta nova proposta, impulsada por un grupo de mesmo nome que o álbum. O título, que conta coa colaboración de artistas como Luís Tosar, aborda temáticas coma os deberes, os monstros, os cromos ou os monicreques de Barriga Verde, nunhas amenas creacións que no libro se reforzan con vistosas ilustracións. O disco repasa moitos xéneros musicais e anticipa a chegada do verán con ritmos apegadizos e festeiros.

  • Galaxia. Dende 5 anos

OSITO Y UN RAYO DE SOL

BENJAMIN CHAUD

Tras ir en busca de un refugio para pasar el invierno, Papá Oso va tras Osito en moto, en tren y en barco hasta reencontrarse con él en una isla repleta de turistas y veraneantes. Álbum con doce ilustraciones en color y a doble página, muy minuciosas y repletas de detalles, con la intención de que el lector siga la pista de los protagonistas y mantenga así atenta su capacidad de atención y observación.

Edelvives, a partir de 7 años. Traducción de Diego de los Santos

MÁIS ALÁ DA FIESTRA

MAURICE SENDAK

A editorial galega pecha con este título, inédito no país, a difusión da triloxía onírica do célebre autor. Publicado en 1981, o libro fala dun mundo no que non todo sucede como debera e no que é necesario ir máis aló do aparente para entender os medos ou os celos infantís. A protagonista é unha nena que deberá rescatar á súa irmá pequena dos trasnos que a raptaron, nunha viaxe fantástica que pon en valor a valentía, a responsabilidade e a superación dos erros. O álbum, un dos máis persoais do escritor, convértese nun poema visual e sonoro, no que non perder detalle.

Kalandraka. Dende 8 anos.

CUENTOS PARA NIÑOS NO TAN BUENOS

JACQUES PRÉVERT

Esta es la primera obra (1947) para niños del autor, definido como malabarista de las palabras. Incluye ocho relatos breves, a modo de fábulas, todos protagonizados por animales felices y libres, en contraste con los humanos, ambiciosos y solitarios. Escena de la vida de los antílopes, por ejemplo, narra cómo los antílopes son las victimas involuntarias del dominio blanco en África, con el silencio de los negros esclavizados que, como pasan hambre, no dicen nada porque se benefician con sus matanzas. La edición es en formato apaisado, tapa dura, y cada cuento con tipografías de diferente color e ilustraciones en blanco y negro a cargo de Elsa Henríquez. 

Libros del Zorro Rojo. A partir de 9 años. Traducción de Juan Gabriel López

LA MARAVILLOSA MEDICINA DE JORGE

ROALD DAHL

Jorge, 8 años, tiene una abuela de lo más egoísta y gruñona. Un día en lugar de la medicina le prepara un potingue con todo lo que encuentra por la casa. Con él, la abuela crece desmesuradamente, y todos los animales de la granja que toma el potingue. El padre de Jorge, atisbando el negocio, intenta que prepare de nuevo la fórmula, pero los ingredientes no son mezclados en la proporción adecuada y... Con su habitual estilo dialogado y socarrón, el autor critica tanto el afán desmesurado por enriquecerse como el trato que se da a los niños víctimas de los abusos de los adultos. Ilustraciones de Quentin Blake. 

  • Alfaguara. A partir de 9 años. Traducción de Maribel de Juan

O MEU PESADELO FAVORITO

MARÍA SOLAR

Esta aclamada historia, galardoada co premio Lazarillo, céntrase nun rapaz que debido á febre e á medicación recibida se mergulla en sucesivos e delirantes soños, que lle trasladan a mundos oníricos. Nun xogo entre realidade e ficción, o ameno relato encadea aventuras nas que o protagonista coñece personaxes insólitos, que avivan a curiosidade do lector. O texto, unha aposta polo mundo afectivo, reivindica o humor absurdo de Lewis Carroll, autor ao que se rende homenaxe.

Galaxia. Dende 10 anos

EL HOMBRECITO VESTIDO DE GRIS Y OTROS CUENTOS

FERNANDO ALONSO

Nueva edición de un clásico (1978) que marcó pautas en la manera de acercarse a la literatura juvenil en España. Incluye ocho cuentos cortos, escritos con técnica tradicional: comienzo canónico, moraleja explícita... La temática del cuento homónimo es que las apariencias engañan, que los convencionalismos ahogan la creatividad y la libertad. Incluye dos finales: uno optimista y otro pesimista. Ilustraciones en blanco y negro de U. Wensell.

  • Kalandraka. A partir de 11 años

SIRA E O ROBOT

MARK WIERSMA E MIGUEL MOSQUEIRA

É, sen dúbida, unha proposta arriscada e diferente, un libro-cd escrito en galego e en inglés e ambientado nunha Galicia do ano 2050 na que os humanos semellan robots. O título, unha defensa da riqueza das linguas, intercala textos musicais e chiscadelas sobre o mundo dixital, nunha aventura protagonizada por unha nena que pon freo ao fastío da vida terrestre coa súa participación no festival intergaláctico da canción. Unha historia para ler e escoitar (un dos autores é membro da banda Ataque Escampe), coa que reflexionar sobre a forma de entender a vida.

  • Xerais. Dende 12 anos

IMAGINA UN MUNDO SIN SENTIMIENTOS

LAUREN OLIVER

Trilogía formada por Delirium, Pandemónium y Réquiem. Transcurre en Estados Unidos en el siglo XXII. A partir del Manual de normas de la felicidad, salud y seguridad (especie de nueva Constitución, algunos de cuyos preceptos se reseñan al principio de cada capítulo), se considera el amor y tener sentimientos como una enfermedad que erradicar y a la protagonista, Lena, cuando cumple los 18 años, la someten a una operación. Todo está controlado, desde la poesía a la música, y los que no se someten son desterrados. 

  • SM. A partir de 14 años. Traducción de Carmen Valle

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos

Libros para pasar o mellor verán