Nace el Celta C para facilitar el camino de los canteranos al B

LA VOZ VIGO

GRADA DE RÍO

SD COMPOSTELA

El club vigués oficializa el acuerdo alcanzando con el Gran Peña para que se convierta en su segundo filial; el plantel estará formado por futbolistas procedentes de ambos equipos e incorporaciones

28 jul 2021 . Actualizado a las 18:31 h.

El Celta ha anunciado esta tarde de manera oficial lo que ya se sabía por parte del Gran Peña, que este último pasa a convertirse en su segundo filial, el Celta C. Los socios del club de Lavadores habían aprobado en su asamblea del pasado 9 de julio el acuerdo al que había llegado previamente la directiva con el club céltico. «O Celta e o Gran Peña FC, club histórico da cidade, pecharon un acordo para que o primeiro equipo desta última entidade se integre na estrutura da canteira celeste», señalan en un comunicado. «Nace así o RC Celta C-Gran Peña, equipo que se converte no segundo filial do club celeste co obxectivo de potenciar a formación dos xogadores célticos no seu camiño cara ao Celta B», añaden.

La entidad que preside Carlos Mouriño confirma que el acuerdo alcanzado tiene una vigencia de tres años e informa de que arranca con un plantel «que combinará xogadores dos dous clubs xunto a algunhas incorporacións de novos valores do fútbol galego». Manifiestan, asimismo, que «a gran distancia competitiva, aumentada este ano co ascenso, entre o Celta B e o xuvenil verase reducida deste xeito cun filial intermedio que potencie o crecemento das promesas celestes».

Además, el Celta subraya que el club es «un referente tanto a nivel nacional como internacional pola súa metodoloxía, propostas e resultados» y que lejos de estancarse o conformarse «o club dá un novo e importante paso para mellorar as aúas categorías inferiores». El segundo filial céltico lucirá la equipación del Celta y disputará sus encuentros como local en Barreiro».