Kevin: «Na segunda parte fomos máis valientes»

El canterano valora positivamente el punto logrado ante el Barcelona

AFP7 Europa Pres

Vigo

El lateral derecho del Celta Kevin Vázquez, de nuevo titular frente al Barcelona, admitió que le quedaba un «sabor agridoce» del partido «despois desa última ocasión errada», si bien admitió que «puntuar contra un equipo coma o Barça sempre é importante, e seguir coa racha, seguir sumando para a salvación», valoró el defensa nigranés.

Reconoció el canterano que fueron de menos a más y que les costó al inicio del partido, mientras que con el paso de los minutos se fueron encontrando mejor. «Na segunda metade saímos con outra ambición, non tiñamos nada que perder. Demostrámolo no campo. Na primeira metade custou máis, defendimos máis abaixo e na segunda fomos moit máis valientes», valoró Kevin.

Más allá del sinsabor de la ocasión fallada por Nolito en el descuento, considera que «todo o que sexa sumar é bo para afastarse un punto máis de abaixo, é un punto menos para acadar o obxectivo», recordó.

Por último, se refirió al partido del martes frente al Mallorca. «Creo que chegamos nun bo momento. Levamos bos resultados e temos que demostralo», indicó en referencia a ese próximo partido.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Kevin: «Na segunda parte fomos máis valientes»