Sergio: «Ímonos esixir estar en posicións europeas»

El guardameta celeste destaca que el objetivo sigue siendo Europa y que deben mentalizarse para afrontar el último tramo de liga con garantías


Vigo

Sergio Álvarez sigue apuntando a Europa. Cree que el equipo debe seguir mirando hacia arriba y, para ello, aprovechar este parón para trabajar y mentalizarse de cara al tramo final de la Liga. «Esperamos que estes nove partidos sexan positivos e poidamos acadar esa praza europea. Coñezo a este grupo e ata o último minuto do último partido imos pelear, sei que o imos facer», subrayó el guardameta.

Aunque es de los que piensan que no lograrlo «non sería un fracaso, pero si unha desilusión», considera que no sería nada positivo dar la meta por perdida. «Hai que esixirse a un mesmo e pensar en acadar o máis alto. Ímonos esixir estar nesas posicións», comentó. No hacen cuentas, dijo, sino que se centran en intentar llevarse los próximos tres puntos. «A liga está igualada, vai haber moitos enfrontamentos directos, dependemos de nós e o máis importante é gañar para sumar puntos».

Contento por haber recuperado la titularidad, hizo hincapié en que la alegría nunca es completa al deberse a la lesión de Rubén. «É duro non xogar. Empecei facéndoo e logo o míster decidiuse por Rubén. Tiven que facer o que levo facendo toda a miña vida: traballar esperando a miña oportunidade e intentar aproveitala». El de Catoira mostró también su «orgullo» por los 501 partidos consecutivos que lleva el Celta con gallegos en el once.

Volvió a ser preguntado por los silbidos de la afición, argumentando de igual manera que el domingo. «A afección leva vindo moitos anos a Balaídos. Hai que saber que a maioría dos que veñen sempre animan, hai que mirar o positivo. Con esa xente que nos anima sempre e coa que imos ir ata o final», comentó recalcando que «a grandeza do fútbol é que todo o mundo opina e por iso ten tanta repercusión».

Respecto al empate del domingo, valoró que el equipo trató de hacer su juego, pero que el planteamiento del rival no les puso las cosas fáciles. «O equipo foi competitivo como é sempre, na segunda parte mellor. Tivemos tres ocasións claras que noutros partidos as meteriamos, pero o fútbol nunca sae igual». Habló, asimismo, de picos de forma que hai que intentar minimizar. «Oxalá volvamos a recuperar o último pico para estar arriba e chegar a Europa».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

Sergio: «Ímonos esixir estar en posicións europeas»