El secretario general de los socialistas gallegos criticó que desde que gobierna Feijoo «máis de 70.000 xoves marcharon de Galicia»
23 feb 2014 . Actualizado a las 07:00 h.El secretario xeral del PSdeG, José Ramón Gómez Besteiro, acusó ayer al presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijoo, de convertirse en el «campión do paro xuvenil», y lamentó que «teña que vir Europa ao rescate dos Gobernos do PP por no controlalo».
«Quen se comprometeu hai cinco anos a solucionar o paro, parece que fracasou», dijo Besteiro durante una vista a A Fonsagrada. El líder de los socialistas gallegos afirmó que se necesita un pacto por el empleo, tal y como él mismo asegura que le ofreció al jefe del Ejecutivo gallego.
En su intervención, el secretario general de los socialistas gallegos criticó que desde que gobierna Feijoo «máis de 70.000 xoves marcharon de Galicia» y aseguró que hay otros 74.100 jóvenes sin empleo, un «16,3 % máis que a finais do ano 2009». Besteiro dijo que la tasa de ocupación de la gente joven cayó en 12,4 puntos y que llega en la actualidad al 34,4 %, un indicador que desde el 2012 se ve superado por la tasa de paro cada trimestre, cerrando el 2013 en el 38,1 %, un 60 % más de paro juvenil que en el 2009, apuntó el político lucense.
Rescate europeo
El dirigente socialista concluyó que lo que vendió Feijoo tras al Consello de la Xunta del pasado jueves como un esfuerzo inversor de su Gobierno, en realidad «trátase máis ben dun rescate europeo á Administración española, por ser incapaz de controlar o paro da xuventude». Añadió que «Feijoo omitiu deliberadamente no anuncio do plan de emprego xuvenil que é diñeiro da Unión Europea porque os Gobernos do PP en Galicia e Madrid non son capaces de controlar a elevadísima taxa de paro».