«Culturgal é unha plataforma que te da visibilidade»

Alfredo López Penide
López Penide PONTEVEDRA / LA VOZ

FIRMAS

Ramón Leiro

Tras su actuación en la feria pontevedra, el Concello ha contratado a Teatro do Miolo para el Salón do Libro Infantil

08 dic 2014 . Actualizado a las 05:00 h.

Su espectáculo del sábado no solo encandiló a los bebés que lo seguía extasiados, sino que llamó la atención de la concejala de Cultura, Anxos Riverio, hasta el punto de decidir in situ contratarlos para el próximo Salón do Libro Infantil. Lo ocurrido con la compañía lucense Teatro do Miolo Producións puso de manifiesto la importancia de citas como el Culturgal para dar a conocer distintas propuestas de la industria cultural gallega.

«Estivo moi ben desembarcar no Culturgal porque tivemos a posibilidade de que nos programen noutros sitios, como poden ser Pontevedra, Carballo e estamos en tratos con Allariz», resaltó ayer Iria Acevedo. Tanto ella como Guillermo Cancelo recibieron estas noticias «cunha alegría inmensa porque, realmente, traballamos para isto. É unha plataforma que te da visibilidade e que veñan programadores, concellos e xente interesada en apoiar a cultura é unha marabilla. Para isto facemos teatro».

En la ciudad del Lérez pusieron en escena la obra 4 Tempos, una espectáculo teatral para bebés que supone «unha poética e divertida viaxe escénica a través das distintas estacións do ano. Nun mesmo espazo conflúen as catro estacións estimulando os cinco sentidos dos máis pequenos». No obstante, Teatro do Miolo también tiene obras dirigidas a un público adulto, si bien tanto unas como otras mantiene pautas comunes como es el hecho de que se interpretan «obras de creación propia e están moi apoiadas pola música, que tamén é orixinal».

¿Y qué es más difícil: un publico de bebés o uno adulto? Es la pregunta del millón a la que Iria Acevedo señalando que «complicado pode ser calquera deles, pero o que non engana é o infantil. Si gusta, gusta e vese, e o adulto pode ser, as veces, máis politicamente correcto e non ten tanta sinceridade e espontaneidade. O pequeno está vibrando directamente porque non ten tanto condicionamento social. Si lle gusta, está a tope e van a saco, e o adulto ten máis medo».

Además, una segunda faceta de esta compañía profesional es la formativa. En este sentido, su experiencia abarca distintas aulas de teatro, como la Escola Municipal de Teatro de Lugo, Castro de Rei, Breton?a, Sarria... de las que han salido grupos aficionados con los que suelen colaborar asistiéndoles a nivel técnico, de dirección o de dramaturgia.