Brais Doval repasa los cuatro tramos de la prueba del sábado, de 112 kilómetros cerrados al tráfico sobre un total de 306 de recorrido
03 jun 2015 . Actualizado a las 14:09 h.El Rali Cidade de Narón del sábado cuenta con un recorrido total de 306,680 kilómetros, de los cuales 112,240 corresponden a ocho tramos cronometrados por carreteras cerradas al tráfico. Cada piloto dará un par de pasadas a cada uno de los trechos. Brais Noval repasó las cuatro especiales.
«O tramo das Somozas é novo ao 100%. Con 11,240 kilómetros, é o máis lento, bo para coller ritmo, moi fácil, e cun bo asfaltado», apuntó sobre el trayecto patrocinado por Talleres Casal y Pernas. Del trecho esponsorizado por el Camping O Raso, Noval indicó: «O clásico tramo de Ferreira, de 16,320 kilómetros, dispútase de forma idéntica ao ano pasado. Pensamos que aí non haberá grandes diferenzas de tempo porque todos o coñecen ben».
Ya sobre los trechos de la tarde, Brais Noval indica sobre el tramo Talleres Breogán: «Esta parte en Moeche, de 11,650 kilómetros, é inédita ao cen por cen. É o tramo máis rápido de todos. Polo que viron nas pasadas de recoñecemento, os pilotos están moi contentos con el».
Y la prueba concluye en un lugar muy accesible para el público, en el entorno de Pedroso, parte patrcocinada por Fercapi Galicia: «A primeira metade do tramo é nova, e a segunda é a de Presa do Rei. O rali disputaráse tarde porque así permitimos que a xente que vai pasar o día ali poida marchar antes. Penso que este especial de 16,910 kilómetros, que chega a Pedroso tras pasar por San Sadurniño e Neda, será decisivo. A parte de Presa do Rei non se corre desde o 2006, polo que dos 154 pilotos deste ano, igual nin dez o disputaron nunca. É un traito rápido con cambios de ritmo», concluye el responsable de diseñar el trazado del rali del sábado. La carrera de Narón volverá a ser una de las de máximo coeficiente para las clasificaciones del Gallego de ralis de asfalto.