Así son los cuatro trechos especiales

P. A. L. FERROL

NARÓN

Brais Doval repasa los cuatro tramos de la prueba del sábado,  de 112 kilómetros cerrados al tráfico sobre un total de 306 de recorrido

03 jun 2015 . Actualizado a las 14:09 h.

El Rali Cidade de Narón del sábado cuenta con un recorrido total de 306,680 kilómetros, de los cuales 112,240 corresponden a ocho tramos cronometrados por carreteras cerradas al tráfico. Cada piloto dará un par de pasadas a cada uno de los trechos. Brais Noval repasó las cuatro especiales. 

«O tramo das Somozas é novo ao 100%. Con 11,240 kilómetros, é o máis lento, bo para coller ritmo, moi fácil, e cun bo asfaltado», apuntó sobre el trayecto patrocinado por Talleres Casal y Pernas. Del trecho esponsorizado por el Camping O Raso, Noval indicó: «O clásico tramo de Ferreira, de 16,320 kilómetros, dispútase de forma idéntica ao ano pasado. Pensamos que aí non haberá grandes diferenzas de tempo porque todos o coñecen ben». 

Ya sobre los trechos de la tarde, Brais Noval indica sobre el tramo Talleres Breogán: «Esta parte en Moeche, de 11,650 kilómetros, é inédita ao cen por cen. É o tramo máis rápido de todos. Polo que viron nas pasadas de recoñecemento, os pilotos están moi contentos con el». 

Y la prueba concluye en un lugar muy accesible para el público, en el entorno de Pedroso, parte patrcocinada por Fercapi Galicia: «A primeira metade do tramo é nova, e a segunda é a de Presa do Rei. O rali disputaráse tarde porque así permitimos que a xente que vai pasar o día ali poida marchar antes. Penso que este especial de 16,910 kilómetros, que chega a Pedroso tras pasar por San Sadurniño e Neda, será decisivo. A parte de Presa do Rei non se corre desde o 2006, polo que dos 154 pilotos deste ano, igual nin dez o disputaron  nunca. É un traito rápido con cambios de ritmo», concluye el responsable de diseñar el trazado del rali del sábado. La carrera de Narón volverá a ser una de las de máximo coeficiente para las clasificaciones del Gallego de ralis de asfalto.