Los dimisionarios de la ejecutiva del PSOE no querían ser cómplices de la labor de Muras

LA VOZ ORTIGUEIRA

FERROL

CEDIDA

Explican su decisión para «xerar un proxecto crible que xere ilusión, progresista [...], para evitar que a dereita retorne a Ortigueira»

03 ene 2021 . Actualizado a las 14:49 h.

«Non podiamos nin queriamos ser cómplices de actuacións que se estaban a dar nesta agrupación e dentro do grupo municipal. Ata agora loitamos por mellorar, traballando desde dentro. Agora xa non podemos nin queremos compartir responsabilidades que non nos corresponden», explican los siete integrantes de la ejecutiva local del PSOE de Ortigueira que formalizaron su dimisión el 14 de diciembre.

«Non podemos aceptar que os erros sempre sexan dos demais. O orgullo, o medo, a covardía e a falla de empatía son os que levan a buscar culpables; e o vitimismo non exime a ninguén de responsabilidades», manifiestan en clara alusión al alcalde, Juan Penabad Muras. Explican su decisión, que califican de «dolorosa», para «xerar un proxecto crible que xere ilusión, progresista [...], para evitar que a dereita retorne a Ortigueira».

Poco después de que presentaran su renuncia siete de los 12 miembros de la ejecutiva (al cesar más del 50 % ha de constituirse una comisión gestora) dimitieron tres de los seis miembros del grupo de gobierno, las tres concejalas, que también entregaron sus actas.