La alcaldesa de Silleda se reunió con los afectados por el vertedero de Campomarzo
SILLEDA
Miembros de la plataforma Non ao vertedoiro de Campomarzo y representantes de Unións Agrarias mantuvieron este lunes un encuentro con la alcaldesa de Silleda, Paula Fernández, para conocer la postura del Concello respecto a la ampliación del vertedero que gestiona Bander. «A reunión mantida enmarcase no tipo de encontros que imos seguir mantendo en aras de resolver pola vía política un asunto, que de non ser así, continuariamos pola vía xudicial», explicó Roberto García, secretario xeral de Unións.
En este sentido, adelantó que mañana se reunirán con la conselleira de Medio Ambiente para desatascar la autorización ambiental. «Cremos que temos a razón, que a ubicación do vertedoiro non reúne as condicións legais e crea moitos problemas», añadió García, quien subrayó el «compromiso explícito» de la alcaldesa «no senso de compartir as nosas preocupacións».
Clausura definitiva
Por otro lado, se comprometieron a «tomar medidas previas» con respecto al mantenimiento del vertedero, «que nas actuais condicións non pode continuar así, porque está abandonado». Por tanto, pedirán al Concello y a Augas de Galicia que realicen una analítica y «medidas intermedias que se poidan tomar mentres non haxa unha resolución definitiva sobre o futuro do vertedoiro». Una vez avance el proceso, pedirán la clausura total de la instalación.
Asimismo, solicitaron las alegaciones presentadas por el Concello, destacando que son «practicamente as mesmas» que las tramitadas por los vecinos.