Cuíña pide a Crespo que dé el relevo, deje Lalín y se centre en Madrid

Rocío Perez Ramos
Rocío Ramos LALÍN / LA VOZ

LALÍN

Compromiso incorporó a cuatro nuevos miembros al equipo de la formación

07 ene 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

Rafael Cuíña acusa a Crespo y a Juan José Cruz de «ser socios dunha brigada de demolición masiva contra os intereses de Lalín». Apunta que «están votando xuntos en todo» señalando que Cruz «está denunciado por gravísimas acusacións a ciudadáns de Lalín e lle falta o respeto a moitísima poboación de Lalín e é un auténtico sinvergoña en termos políticos». A Crespo le pide «dende un punto de visto democrático» y «con todo cariño» que «se marche, que seguro que hai xente moi válida, que dexe Lalín e se centre no seu traballo en Madrid, que se quede en Madrid e deixe de tirar contra os intereses do pobo de Lalín se eles non gobernan» y considera que «ten que valorar deixarlo e dar o relevo».

Acusa a la oposición lalinense de «ser una oposición que non traballa durante a semana», de ser «insultadores de fin de semana» indicando que «preocupanos que haxa un grupo B, non era o grupo A que levaban, porque os outros valían para gobernar e estes non e esto e o que ofrecen o pobo de Lalín».

El regidor hacía estas declaraciones como líder de Compromiso por Lalín en una rueda de prensa en la que se presentaron las nuevas incorporaciones a la formación. Son Felipe Varela Soto, Ana Belén Varela Soto, Paula Fernández García y Javier González Vales.

Paula Fernández apuntó que lo que le había movido a unirse a CxL fue «o traballo que está facendo este goberno polo rural» indicando que también la actitud de Cruz «que está botando todo para atrás» le animó a dar el paso. Cuíña señaló que «aspiramos a ter nas próximas eleccións municipais unha maioría holgada». Señala que «medramos exponencialmente no casco e no rural» y confía en obtener buenos resultados en las próximas y una mayoría. De obtenerla reiteró que seguirían invitando al resto de fuerzas polícas hoy en el gobierno a seguir formando parte de él.

El regidor salió al paso de las críticas vertidas por Crespo como portavoz del PP y asegura que «non me cansei do xoguete» indicando que «é lexítimo aspirar a máis cousas, pero todos os días temos un novo proxecto e cada día me gusta máis a política municipal, sobre todo no rural».

Le sorprende, dice, que el PP hable de involución democrática en Lalín «cando a xente nas redes sociais di decir o que lle de a gana» y le sorprende que «o digan precisamente unha parte dunhas persoas que se caracterizaban polo seu caciquismo, o seu pensamento único e por decir que era ou con eles ou contra eles, que falen de involucionismo democrático non o cre ninguén»,

En cuanto a la labor del gobierno destaca «a menor débeda, menor paro» y apuntó la consecución de los cinco millones de los fondos Dusi para Lalín. Un logro que, el día anterior el PP, consideraba que se debía en gran parte a la contratación de la empresa que realizó el proyecto en su día y cuyo gasto fuera duramente, recordaban, criticado por González Casares desde el PSOE.

Cuíña criticó el gasto en el proyecto del porco lalaíno del PP y que en su discurso en el concierto de Fin de Año «mentras o pobo de Lalín aplaudía ao alcalde, o xefe da oposición miraba o móvil». Critica que el PP «non faga propostas alternativas». Cifró entre 120 y 130 el número de afiliados «e todos traballan» incicando que después de «facer historia e conseguir un cambio político» continuarán haciendo «unha política de cercanía indo lugar por lugar».