Crespo demandó al conselleiro un nuevo edificio para Medio Rural

Rocío Perez Ramos
Rocío Ramos LALÍN / LA VOZ

DEZA

Cedida

Recordó a González el compromiso pendiente con Lalín desde hace una década

18 jul 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

El alcalde de Lalín, José Crespo, se reunió ayer con el conselleiro de Medio Rural, José González Vázquez, al que trasladó que seguirá luchando por la construcción de un nuevo edificio para Medio Rural en Lalín. Explicó que «así llo fixen saber ao conselleiro e díxenlle que as oficinas de Medio Rural era bo centralizalas nunha única sede e que non estiveran disgregadas por todo Lalín».

Señaló que «o conselleiro viuno con bos ollos e vai estudar o tema», y que le explicó que «se ben a oficina nova podía cumprir unha serie de requisitos que podían valer para agora, os obxectivos que temos é lograr a construción deste edificio multifuncional de Medio Rural, e para iso demos un dos mellores soares que hai no Concello de Lalín para facelo».

Un solar que, defiende, «é de primeira división» argumentando que «é grande, ten capacidade para construír o edificio proxectado e mais outro tanto» y que «está situado nunha zona na que hai bos aparcadoiros e bo acceso dende a circunvalación».

El regidor destaca que «é un proxecto máis ambicioso que a oficina que se vai abrir na rúa Ponte». Respecto a este tema, Crespo, abogó, y así se lo pidió al conselleiro, que hiciese efectivo el compromiso económico para la construcción de ese edificio multifuncional de Medio Rural en Lalín «para poder iniciar canto antes a construción».

Para Crespo, la apertura de la oficina de la rúa Ponte destinada a la Oficina Agraria Comarcal es una solución provisional e insistió en que la consellería cumpliese el compromiso que adquirió en 2008, que «foi presentado no 2011 en Lalín por parte do conselleiro Samuel Juárez e que por mor da crise quedou daquela en stand by». Considera que «agora é hora de que se cumpra». El conselleiro le dijo, apunta Crespo, «que o ía estudar con cariño e confío en que nos poida dicir que si». Recuerda que sería un edificio que integraría «ademais de Extensión Agraria, todos os servizos que teñen que ver con medio rural». Afirma que «se podería facer en varias fases e incluso concentrar todos os servizos que actualmente ten a Xunta, e que presta en varios locais, nun só edificio administrativo en Lalín».

El encuentro se prolongó durante dos horas y en él el regidor puso sobre la mesa una serie de temas pendientes, como la apertura de la nueva sede de la Oficina Agraria en la rúa Ponte. Crespo destacó la empatía y la acogida que le brindó el conselleiro y destacó su sensibilidad para con el rural.

Parcelarias

Uno de esos temas fueron también las parcelarias. Crespo le pidió que decretara «o antes posible as concentracións parcelarias de Cristimil, a de Galegos e a de Goiás-Xaxán-A Veiga». Demandó, que «dentro do posible se acelerara o proceso que falta por acabar en Losón, Anzo, Bermés, Madriñán, Méixome, Noceda e Sello, así como a roza das pistas da concentración de Bermés, Sello e Val». Aprovechó además para plantear otras cuestiones como pedir a la consellería que les eche una mano en cuestiones como el impulso del mercado de proximidade y de productos de huerta local o la celebración en Lalín de un foro de debate sobre medio rural.

La Xunta calcula poder abrir la OAC en septiembre

Respecto al traslado de la Oficina Agraria a un nuevo local de la rúa Ponte, el conselleiro trasladó al alcalde que estaban trabajando para poder abrirla cuanto antes y que iban a contratar la ultima parte del material para poderla abrir lo antes posible y que el cálculo era poder abrir al público en septiembre y que estaban pendientes de algunos detalles.

El local está acondicionado y en los últimos meses fue dotado de calefacción o extintores. Queda el mobiliario y estaban en marcha gestiones encaminadas a la posibilidad de que pudiesen contar con varios garajes donde estacionar parte de los vehículos oficiales reduciendo la zona de ocupación que necesitarían en la calle y otras de cara a la reposición de una cristalera rota.