Los Lalinenses do Ano recibieron su premio en un Auditorio lleno

Rocío Perez Ramos
Rocío Ramos LALÍN / LA VOZ

DEZA

Rober Amado

José Fernández, Lorena López y O Mencer recogieron sus distinciones

29 dic 2013 . Actualizado a las 07:00 h.

La entrega de los premios Lalinenses do Ano se celebró ayer en la sala Tuno Valdés, del Auditorio de Lalín, abarrotada de público. El acto empezó puntualmente y el edil y parlamentario Román Rodríguez fue el encargado de entregar el galardón a la presidenta de O Mencer, Rocío Díaz de Chandía, que lo recogió en nombre del colectivo. José Fernández, O Xastre, recogió de manos de Valentín García, secretario xeral de Política Lingüística el premio a toda una vida y recibió por parte del público asistente una larga ovación. El alcalde, José Crespo, hizo entrega del galardón a Lorena López, miembro de la Banda de Lalín y autora de la Historia da música en Galicia.

A Lorena López le correspondió hablar en nombre de los premiados y lo hizo agradeciendo «o pobo de Lalín o noso traballo, que ás veces está agochado». En su discurso destacó «a labor de voluntariado que hai en O Mencer e que é un adalid para todos nos», el trabajo de Pepe O Xastre, «un piar para a Banda de Vilatuxe dende fai 50 anos e en cuia trastenda din as miñas primeiras leccións de solfeo». En cuanto a su premio, Lorena López confesó «estar un pouco abrallada» y consideró que «é un recoñocemento a todalas persoas que traballan arreo na súa profesión» rompiendo una lanza a favor de «todos eses docentes con maiúscula que souberon contaxiarme o seu entusiasmo e o seu tesón».

En nombre de todos apuntó que «todos consideramos estes premios un acicate para seguir traballando no soso e conseguir ser mellores persoas cada día».

Por su parte, el alcalde de Lalín destacó la labor de cada uno de los galardonados «que son para nos un orgullo e un motivo de satisfacción», la de O Mencer «pola axuda os máis desfavorecidos», a José Fernández por el gran trabajo de toda una vida que contribuyó a hacer de la Banda de Vilatuxe lo que es y a Lorena López Covas por su publicación y «é un orgullo para nós» animando a otros a despuntar en el plano de la escritura. Deseó a todos los lalinenses «que o 2014 esté cheo de ledicia e se cumpran os nosos soños».

«Grazas ao pobo de Lalín por valorar o noso traballo, que ás veces esta agochado»

Lorena López