Nanny Mouro: «Ese soño de ser unha estrela do rock xa pasou hai moito tempo»

El carballés, profesor en la Escola da Rúa, compuso un tema basado en el compañerismo para el centro baiés


Carballo / La Voz

«Que feliz son polas mañás, que esperto para ir ao cole. Non dá chegado ese momento. Aínda que chova, para min sempre quenta o sol. Saír ao patio, facer amigos, aprender mates e aprender inglés. Xoga comigo, eu xogarei contigo. No Labarta Pose hai sitio para ti tamén»,

Así comienza No Labarta, el tema que el carballés Fernando Mouro, Nanny, ha compuesto para la celebración del Día de la Paz y que el centro baiés ha convertido en su himno. «Eles querían cantar un tema xa feito, por iniciativa das mestras de inglés e infantil, e suxerinlles facer algo orixinal, propio. Ofrecinme e así xurdiu, de casualidade», comenta Nanny Mouro (1983), profesor de guitarra, bajo y ukelele en la Escola da Rúa de Carballo.

Para componer este tema, de tres minutos y medio de duración, se inspiró «neses problemas que teñen todos os nenos de hoxe en día», que tanto él como su pareja y su hermana, ambas profesoras, observan cada día. Conceptos como el bullying, por ejemplo. De ahí que la canción trate de transmitir un mensaje de positividad, de integración y de fraternidad. «Quería que lles chegase, que os marcase dalgunha maneira. Hai unha frase que di: “Deixar pegada no chan de Baio para os que veñan detrás”. Diso se trata».

Según cuenta Nanny, ahora los niños de Baio grabarán No Labarta con sus voces e incluso filmarán un videoclip. Él seguirá formando parte del proceso creativo, al menos en la primera fase. «Como teño xa toda a música gravada, propúxenlles gravarlles eu tamén as voces aos rapaces. Unha vez que comezas, sempre queres seguir participando na túa creación», dice el profesor, que cree que el videoclip será «un proxecto bonito para o colexio, para achegar o audiovisual aos nenos», según comenta.

El audiovisual es precisamente uno de los campos fuertes de este carballés, en el que se fue introduciendo a través de la música. Formó parte de varios grupos, creó temas originales y, del deseo de lanzar un videoclip animado, se introdujo también en el sector de la animación. También hizo un tema para el documental sobre el proyecto de Derrubando muros con pintura: «Nese proxecto fixen algo similar ao do Labarta. Tratei de xogar coa poesía, de crear letras que non sexan tan directas (e explícitas) como as que se fan hoxe en día».

«A música está difícil»

La docencia en la Escola da Rúa se come ahora buena parte de su tiempo; pues aunque comenzó dando algunas clases sueltas, ahora está allí ocupado a tiempo completo. «A música está daquela maneira para poder gañar a vida con ela. Quizais noutros sitios se poida, pero aquí non. De feito, cando che preguntan a que te dedicas e lles contestas que es músico, a xente pregúntache que en que traballas realmente. Eu considérome afortunado por poder estar en contacto coa música dando clase, facendo cancións, tamén toco o baixo nun grupo...», dice Nanny, aunque en su día, como es lógico, tuvo otras aspiraciones. «O soño ese de ser unha estrela do rock pasou hai xa moitos anos», confiesa entre risas. Ahora es consciente de que es algo muy difícil, pero se siente agradecido de poder trabajar mano a mano con los chavales de la escuela, y haciendo lo que más le gusta, aunque tenga su parte dura, como cuando llega la época de los festivales y tiene que componer un montón de canciones para que interpreten los estudiantes.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
2 votos
Comentarios

Nanny Mouro: «Ese soño de ser unha estrela do rock xa pasou hai moito tempo»