Los populares de Catoira reprochan a García que no los invitase al encuentro con los mayores

La Voz

CATOIRA

05 oct 2008 . Actualizado a las 02:00 h.

El Partido Popular de Catoira salió ayer a la palestra para denunciar la «falta de respecto institucional» en la que a su juicio ha incurrido el alcalde de esta localidad «ao non invitar á oposición ao Econtro cos nosos maiores» celebrado ayer en la villa. El portavoz municipal de los populares, Marcos Coira, entiende que este desplante «non é unha mera anécdota», ya que el acto festivo «é unha homenaxe tradicional de todo o Concello á xente maior de Catoira, e esta é a primera vez nos últimos anos que a oposición non é invitada a participar».

El portavoz del PP relaciona este hecho con el rechazo manifestado por los grupos de la oposición a la ubicación elegida por el Gobierno local para la construcción del edificio multiusos. Una postura «que está a provocar que o alcalde perda os papeis e demostre unha tolerancia cero diante da discrepancia». En ese sentido, Marcos Coira considera que el regidor catoirense «deberá manter as formas por moito que lle disgusten as críticas lexítimas ás súas iniciativas».

En cualquier caso, los populares esperan que Alberto García «non profundice nesa actitude intolerante e non se dediquen a partir de agora a boicotear ás demais forzas políticas presentes na corporación». Eso sería, dijo, «difícilmente entendible polos cidadáns, aos que se lles prometeu un goberno aberto e plural e non un alcalde que actúe como se só existira el e os que o apoian».