El alcalde de Catoira denuncia la lentitud del plan para mejorar la seguridad viaria en Dimo: «A este ritmo non chegan 15 anos»

La Voz CATOIRA / LA VOZ

AROUSA

El alcalde supervisó ayer los trabajos que se están realizando en la carretera provincial
El alcalde supervisó ayer los trabajos que se están realizando en la carretera provincial Concello de Catoira

El regidor nacionalista lamenta que la Diputación aborde cada año la mejora del arcén en tramos de apenas un centenar de metros

04 dic 2025 . Actualizado a las 14:01 h.

El alcalde de Catoira, Xoán Castaño (BNG), ha echado cuentas: «A mellora total da estrada provincial EP-8703 Dimo-Coaxe tardará máis de quince anos en rematarse se a Deputación continúa co seu ritmo de obras actual». En estos momentos, el organismo provincial está mejorando las condiciones del arcén en 185 metros, entre As Areas y Tarrío, de los 3,3 kilómetros que tiene a vía. Es una actuación que califica de «claramente insuficiente» y reclama «unha actuación moito máis ampla e digna».

En estos momentos, por esa carretera provincial los peatones tienen que «camiñar directamente pola calzada porque non existen nin itinerarios peonís nin espazos que poidan ser transitables, senón directamente gabias». La inseguridad vial es especialmente grave «xa que o ancho da vía non permite que dous vehículos se crucen deixando espazo para as persoas, o que empeora aínda máis cando un deles é un autobús». «A xente ten que botarse fóra da estrada cando veñen coches porque, do contrario, lévana por diante. Imos ter que agardar a que suceda unha desgraza para que a Deputación actúe», se lamenta el regidor nacionalista.

Castaño asegura que, desde su llegada a la alcaldía, ha realizado varias solicitudes a la Diputación para que acelere los trámites para mejorar esa carretera. El año pasado se realizo una pequeña obra de unos 150 metros y «nos últimos tres anos conseguimos 335 metros con cunetas transitables». «Estanse a executar treitos pequenos cada exercicio», reconoce el Concello, pero «a ese ritmo non chegarían nin 15 anos para completar a actuación en toda a estrada. As obras son simplemente de cara á galería, porque non solucionan nada. A xente que vai pola estrada segue a estar vendida diante dos coches».

Castaño asegura que las pequeñas actuaciones que se han llevado a cabo, además, son muy sencillas, mucho más de lo que quisiera el alcalde, que destaca que «unicamente se trata de elementos prefabricados con anchos de entre un e dous metros de cemento con pouca pendente que permiten camiñar por enriba e levan por baixo as canalizacións de augas pluviais. É unha actuación moi sinxela e aínda así están a racaneala».