Los clásicos quieren volar en el derbi mariñano

Iván Díaz Rolle
I. DÍAZ ROLLE REDACCIÓN / LA VOZ

A MARIÑA

XAIME RAMALLAL

Canario y Santi, los capitanes del Foz y el Ribadeo, hablan antes de medirse el domingo en el Martínez Otero

24 nov 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

El derbi de este domingo a partir de las 16 horas en el Martínez Otero puede suponer un punto de inflexión para alguno de los dos representantes mariñanos anclados en la zona baja de Preferente. El Ribadeo necesita solidificar su tímido despegue para engancharse a los equipos que luchan por la liguilla de ascenso, y el Foz debe virar una racha de seis derrotas consecutivas para no hundirse. Los capitanes, Santi y Canario, creen que esas urgencias marcarán el duelo.

«Contábamos gañar na casa ao Santaballés, pero xogamos mal e grazas que empatamos na última xogada», reflexiona un Santiago García Fernández (A Coruña, 1987) consciente de que los suyos dejaron pasar la oportunidad de coger vuelo tras el 3-6 al Escairón y de que ante el Foz tampoco encontrarán un camino de rosas. «É un partido que presta xogar, no que case todos nos coñecemos ben e hai moito ambiente. O Foz comezou ben e agora leva unha mala xeira, pero nós tampouco imos sobrados. Nos derbis sempre tivemos dificultades, todo se iguala», explica sobre un partido que el pasado curso vencieron 1-3, aunque los rojiblancos se vengaron en el Pepe Barrera: 0-2. 

Santi casi se descarta

Las bajas son uno de los grandes contratiempos que Dani Moirón ha encontrado para sacar el máximo potencial de su equipo. «Son moitas lesións de xogadores importantes, e ademais de longa duración. Xa non somos moitos... E iso tamén é un problema para adestrar. Menos mal que estamos tirando de xuvenís, que veñen con moi bo nivel», reflexiona Santi sobre las lesiones que sufren hombres como Isma, Coki, Adrián García, Criss o Antón Couto y que también condicionan la presencia del mediocentro: «Levo moito tempo con molestias no tendón de Aquiles e, da pisada, o xemelgo dereito cargáseme un montón. Aos 20 minutos xa non aguanto a dor e penso que me vai tocar parar para recuperarme ben».

De jugar, volvería a librar un duelo clásico por la manija en la medular con Óscar Reigosa Val, Canario (Foz, 1982). «Os derbis son derbis. Non hai favoritos. Temos que pelexar ao 200%», cuenta decidido a cambiar una dinámica de seis derrotas seguidas que ha conducido a su equipo al antepenúltimo lugar del grupo.

Caer 5-1 en el feudo del líder, la Sarriana, no ha dejado secuelas en el vestuario que dirige Bebo. «Perder afecta, pero a liña de traballo é moi boa e os resultados van chegar. Agás contra o Montañeros e a Sarriana, que caemos cando nos marcaron de penalti aos 35, sempre competimos e tivemos opcións de gañar. Non vin ningún rival máis que nos pasase por encima e só nos está faltando máis sorte no remate, porque contra o Victoria tivemos dous paus e outro contra o Lemos», dice uno de los líderes de un equipo que estuvo 499 minutos sin ver puerta.

El Martínez Otero debe ayudarles a reflotar, cree Canario: «É un partido moi especial. Todos nos coñecemos e non me gusta perder contra coñecidos. Gañar sería un bo impulso moral e iremos a por el».