El Hospital da Mariña queda sin especialistas en Urología en verano, atenderán desde Lugo

La Voz BURELA / LA VOZ

A MARIÑA

PEPA LOSADA

18 jul 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

La central sindical CIG Saúde A Mariña denuncia que «o hospital de Burela queda sen especialistas en Uroloxía durante a segunda quincena de xullo e a segunda quincena de agosto, o que na práctica supón a paralización e suspensión de todas as consultas, revisións e operacións cirúrxicas».

«Así o recolle unha circular emitida pola dirección do Hospital da Mariña, onde ademais indica que para calquera consulta hai que poñerse en contacto telefonicamente co Hospital Lucus Augusti, o HULA», explican.

Desde el sindicato recordaban ayer que «o 30 de agosto de 2017 José Manuel Balseiro, explicou que a reforma da Lei de Saúde e a supresión da Área Sanitaria da Mariña lonxe de debilitar o Hospital da Mariña, permitiría seguir ampliando a oferta de recursos cunha atención máis próxima, algo que no día a día vemos que é unha mentira máis». Los sindicalistas critican las promesas hechas por el titular de Sanidade en su día referidas al refuerzo de servicios en la zona.

Por su parte desde el Servicio Galego de Saúde, Sergas, en Lugo aclaraban ayer sobre esta situación: «En determinadas especialidades no hay disponibilidad de profesionales para cubrir las sustituciones. Por ello se reajustó y se adaptó la actividad del servicio de Urología. El servicio de Urología del HULA dará cobertura asistencial durante esos días a los habitantes de A Mariña para todos los procesos que sean urgentes y no puedan esperar. Por lo tanto, la asistencia sanitaria está totalmente garantizada durante ese tiempo».

También confirmaban a La Voz de A Mariña desde el Servicio Galego de Saúde en Lugo que se mantiene en el Hospital de A Mariña la Unidad Médica de Cuidados Paliativos, «lo que hay estos días es un reajuste de actividad debido a las vacaciones, pero se mantiene tanto la consulta como la unidad», concluían.