En el PSOE de Burela dicen «aledarse moito» de que el alcalde popular «se dese conta, por fin, de que estaban a cobrar o imposto de bens inmobles (IBI) cunhas valoracións feitas en 2006». Los socialistas coinciden con el regidor del PP en que los valores de fincas, casas y pisos en Burela «non se corresponden co valor actual, son moi altas para esta época». Ahora que el primer edil ha hecho público que pidió una revisión catastral, el PSOE burelense se pregunta si el gobierno municipal «estudará compensar aos propietarios por estes anos que nos cobrou demais».
Los socialistas burelenses concretan cuántos ejercicios serían, pero toman en cuenta el plazo apuntado por el propio alcalde, «o 2017», para que los contribuyentes «paguemos o que sería xusto polo IBI». El PSOE echa la vista atrás para «lembrar que o noso grupo municipal solicitou un pleno extraordinario para que se demandara do catastro unha nova valoración dos bens urbanos», pero el PP «votou en contra». Aun así, los socialistas dicen «celebrar» que el alcalde popular «rectifique, que se dera conta de que leva varios anos castigando aos veciños de Burela cun IBI inxusto, cobrando demais aos propietarios».
El PSOE atribuye el cambio a que el regidor «se deu conta de que vai perder as próximas eleccións municipais», con lo cual la rebaja catastral «entrará en vigor cando xa non sexa alcalde».