Anxo Quintana: «A Mariña ten recursos, pero faltan ideas nos que gobernan»
A MARIÑA
El líder del BNG realizó una completa visita ayer a A Mariña Central y Oriental Promete crear 300 plazas geriátricas en la zona y 500 viviendas de promoción pública
18 may 2005 . Actualizado a las 07:00 h.?l líder del BNG, Anxo Quintana, estuvo ayer mañana y tarde en A Mariña Central y Oriental. En Ribadeo se reunió con la CEL y visitó el centro y el mercado. En declaraciones a este diario, Anxo Quintana manifestó que «A Mariña é un exemplo do que é Galiza. Ten moitos recursos e posibilidades, pero faltan ideas e interés por parte dos que gobernan». Percibe en A Mariña la necesidad de cambios, «en canto a Portos, cun plan de dotación de portos, cun novo sistema tarifario que permita aos portos lucenses competir en igualdade, creando infraestructuras e liberando o dique norte de Alcoa». En cuanto a infraestructuras viarias, necesidad de mejora que ya le subrayó la CEL en el encuentro que mantuvo en Ribadeo, Quintana hizo hincapie en esta realidad: «É unha das primeiras necesidades o desenrolo das infraestructuras na Mariña, cun corredor de Barreiros a Ferrol, coa A-8 e coa mellora da rede viaria interna. Eu pasei tempadas en Ferreira na miña infancia, e vexo que a estrada segue igual 32 anos despois. Tamén hai que modernizar o ferrocarril». El BNG promete, así lo destacó ayer Anxo Quintana, «unha importante inversión en política social, coa creación de 300 prazas en centros xeriátricos e 500 vivendas de promoción pública, ademáis de mellorar a atención sanitaria».