«Quen diga que está nisto baixo obriga de outros, con seguridade está a mentir»

La Voz

GALICIA

18 abr 2010 . Actualizado a las 02:00 h.

Al contrario de lo que ocurre en otras instituciones, entre los representantes de Galicia ante la Cámara alta española abundan los políticos de dilatada trayectoria, como Manuel Fraga, pero no los senadores veteranos. De hecho, el ránking de los electos en ejercicio con más años en el puesto lo lidera, con solo diez, el lucense Luis Ángel Lago Lage (PSOE), quien asevera dedicarse a lo que se ocupa por la «satisfacción de solucionar problemas á cidadanía, sobre todo nunha terra como a miña, na que queda tanto por facer».

Natural de Rábade y ya en vías de cumplir los 53, anteriormente fue concejal en Cervo entre 1990 y 1999, así como portavoz de los socialistas en la Diputación de mediados a finales de los noventa. ¿Cuál de sus tres roles prefiere? «A labor municipal -aduce- ten o bo do contacto directo coa xente e o malo dos encontronazos produto desa proximidade. A miña experiencia provincial serviume para coñecer a fondo todo Lugo, pero foi moi dura, ao coincidir cunha das etapas máis escuras na presidencia de Cacharro. E a nivel estatal agora, coincidindo con Zapatero e Pepe Blanco no poder, participo dunha empresa espléndida e gratificante porque estamos facendo realidade ducias de proxectos que durante anos só foran papeis».

Pese a que califica la política de «tarefa dura, sempre no ollo da prensa e da xente da rúa», tanto está disfrutando en estos momentos de sus quehaceres en Madrid, que para nada quiere cesar en ellos. No en vano, admite: «Mentres o partido queira e o meu entorno familiar mo permita, seguirei, porque aínda teño a mesma ilusión que nos inicios, senón máis». «Quen diga que está nisto baixo obriga de outros, con total seguridade está a mentir», espeta.