Marta González-Moro: «Al abrir nuestro monedero tenemos un poder inmenso»

Esta emprendedora coruñesa impulsó en el 2015 el movimiento Marcas con Valores, para co-construir una sociedad «más justa, humana y sostenible». A las marcas les exige coherencia: «Estamos en una década crítica, o transformamos el modelo económico y de organización social o no vamos a acometer los desafíos: la emergencia climática, las brechas sociales y la disrupción tecnológica»

Proyectos seleccionados en la academia de ViaGalicia de la Zona Franca

María Isabel Costas: «Queremos internacionalizar as vendas de porco celta»

«Sen os que traballamos no campo, as cidades non viven», sentencia esta emprendedora viguesa asentada no municipio lugués de Carballedo, convencida das vantaxes do traballo cooperativo e crítica coas resistencias dos galegos a apostar pola economía social. Fronte á Galicia baleira, pelexa por abrir novos mercados para os produtos de Tres Fuciños, unha carne da mellor calidade e sabor