Así llevarás el pelo este otoño

El rubio se impone. Después del furor por las californianas y las mechas «balayage», llega el «mushroom blonde» (sí, en español es rubio seta), pero tranquilo, queda mucho mejor de como suena. ¿Te apuntas?


No sabemos si es cierto el título de una de las películas icónicas de Marilyn Monroe, la de Los caballeros las prefieren rubias, pero lo que sí podemos afirmar es que ellas sí se decantan por ese tono. Tanto que, una vez más, el color de pelo que se llevará esta temporada es el mushroom blonde, o lo que es lo mismo, el rubio seta. El tono grisáceo que arrasa en Pinterest e Instagram está a medio camino entre el rubio oscuro y el brunette o castaño medio.

«É o mais, está claro que é a tendencia», confirma Amparo Fernández de La Pelu, uno de los salones de peluquería y belleza más prestigiosos de Galicia y que se ubica en Boiro. En ese centro evalúan cada cabello para saber si el tono de moda es o no apto para él. «Temos que valorar a calidade do pelo, a resistencia e o tipo, cun diagnóstico previo para ver se ten a porosidade axeitada para facelo», explica la experta, que añade: «Para conseguir o louro de moda hai que obter un branco case nuclear como base, e iso é o mais difícil». Y tan difícil que en muchos casos no se puede hacer. «Non é cousa dun día, ás veces son varias sesións para que o pelo recupere a elasticidade e a forma natural ata conseguir a decoración». En este sentido apunta que, si el cabello es oscuro, «ás veces desfibrílase, rompe e non o consegue». Por eso, en su salón anteponen la salud capilar a la tendencia. «Os nosos clientes xa saben que igual non lle facemos o que piden porque non se pode nos seus cabelos, pero déixanse asesorar sempre», aclara Amparo, que defiende que su profesión «non é doada precisamente por iso. Non todo o que se pide é compatible. Se por exemplo unha persoa co pelo negro pide o mushroom blonde iremos a reflexos cobrizos e dourados até chegar ao ton desexado, pero haberá que facelo moi pouquiño a pouco. Nos cabelos con moitas canas é mais sinxelo de facer», sentencia. Porque en su salón tienen claro que lo importante es lucir un pelo sano. «Unha melena brillante, resistente e bonita, na cor que sexa. Sempre será mellor que unha apagada e opaca na cor de moda».

¿Largo o corto?

En cuanto al largo del pelo que se llevará esta temporada, desde La Pelu indican que cada vez se reduce más la longitud en los diferentes cortes. «Pasa en todos, no pelo corto, na media melena e no longo. Polo xeral a media melena queda á altura do ombro, e a longa non baixa do peito, pero tamén depende da idade. Non é o mesmo aos 19 anos, que están no momento de lucir a melena, que aos 50, que non pega tanto un cabelo tan longo», comenta Amparo, que indica que el momento tijera ya está empezando a notarse: «Xa vén moita xente, incluso turistas que están de vacacións, a cortar para volver ao traballo co look de outono e a melena saneada».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Así llevarás el pelo este otoño