Cabo da Cruz acabó undécimo en Moaña

La Voz RIBEIRA / LA VOZ

MOAÑA

DAVID COSTAS

«É unha liga moi competida, pero fixemos un bo fin de semana. As sensacións son boas», afirmó Gustavo Vázquez

29 ago 2021 . Actualizado a las 18:27 h.

Fin de semana de altos y bajos para Cabo da Cruz. Después del cuarto puesto logrado en Ares, la bancada de la Liga ACT cerró el fin de semana con el undécimo lugar en la Bandeira Concello de Moaña. «É unha liga moi competida, pero fixemos un bo fin de semana. As sensacións son boas», afirmó Gustavo Vázquez.

Los barbanzanos se encontraron con un mar bravo, y con un viento que condicionó a los equipos de la segunda y tercera tanda. «A marea colleu máis forza, e parecía que as rúas de fóra corrían un pouco máis, pero aínda así ata o terceiro longo estivemos preto de Bermeo. Fixeron un gran traballo os rapaces», destacó Vázquez, que ya piensa en la clasificatoria de La Concha, que será este jueves.

Lo cierto es que en las aguas moañesas la clasificación estuvo en un pañuelo. A pesar de undécimo puesto logrado por los boirenses, el sexto se quedó a poco más de diez segundos: «Hai moitos equipos que temos un nivel moi parello, e iso fai que se non tes sorte poidas caer moito na clasificación».

Más felices les dejó el papel realizado en Ares: «Soubemos aproveitar a sorte que tivemos no sorteo. Foi un regatón, dos mellores da tempada». Tratar de repetir un papel similar será lo que los motive para la contrarreloj del jueves, en la que quieren colarse entre los ocho mejores equipos de España en las aguas de San Sebastián.