Conchi Blanco: «Da crise saímos ben porque a xente ten que comer, aínda que haxa un virus»

a. buíncas REDACCIÓN / LA VOZ

TERRA

PEPA LOSADA

A directora de exportación de Pescados Rubén di que a empresa subíu as ventas, pero non a facturación porque baixou o peixe

25 may 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

«Comer hai que comer». Esa alusión á función básica que a nutrición é para o ser humano é a que fan moitas empresas de alimentación para explicar esa resistencia que mostraron durante a crise sanitaria. É tamén a lectura que fai Conchi Blanco, directora de Exportación e Importación de Pescados Rubén: «A nós non nos afectou moito porque, aínda que haxa un virus, a xente ten que comer». E comercializando como comercializa Pescados Rubén «un produto moi beneficioso, de primeira necesidade, unha proteína das máis baratas que hai, xunto co polo, e nuns nichos de mercado» de gran consumo, tanto en España como en 43 países estranxeiros, non é de estrañar que o coronavirus pasase case inadvertido. Case, porque na empresa tiveron que adoptar novas medidas hixiénico-sanitarias, como desinfectar os containers despois de cada uso e porque, á fin de contas, venderon máis pero non facturaron moito máis porque o peixe caeu de prezo.

-Que é o peor que recorda desta crise sanitaria?

-A incerteza dos primeiros intres, cando dicían que se pechaban as fronteiras, as dúbidas sobre se teriamos peixe, incluso tiñamos medo, cando se paralizou case todo, de que non tivésemos caixas para o produto ou bolsas de plástico, co que teriamos que parar nós... Pero todo saíu ben.

-Zafaron todas as liñas de negocio da empresa? Comportouse mellor o fresco? O conxelado?

-É certo que houbo produtos no sector do peixe que si resultaron afectados, sobre todos os que tiñan como principal destino a restauración, que estivo cerrada, e a exportación para o canal horeca tivo unha caída. Pero nós en conxelado temos basicamente peláxicos (sardiña, xurelo, xarda...) que é unha proteína barata, de primeira necesidade para mercados como o de África, por exemplo. E no fresco, os nosos produtos van para os mercados centrais de toda España, Francia, Portugal e Italia e para as áreas comerciais, e son nichos de mercado nos que creceu o consumo de peixe, porque o que non se comía no restaurante porque estaba pechado, cociñábase na casa.