Stop Desahucios tacha las declaraciones de Hernández de insulto a los afectados

La Voz SANTIAGO

SANTIAGO CIUDAD

El exregidor popular acusó ayer a Noriega de protagonizar «o primeiro desafiuzamento de Santiago» al retirar la subvención a dos asociaciones provida

21 ago 2015 . Actualizado a las 13:52 h.

La retirada de la subvención del Concello de Santiago a las asociaciones provida Redmadre y Centinelas ha derivado en una nueva polémica, más allá del cruce de acusaciones entre gobierno, oposición y entidades afectados. 

Las declaraciones realizadas ayer por Agustín Hernández, en las que se mostraba muy crítico con la decisión del Ejecutivo municipal y en las que se llegaba a asegurar que Martiño Noriega protagonizaba así «o primeiro desafiuzamento de Santiago», han provocado la inmediata reacción de la plataforma Stop Desahucios Compostela que cree que, con ellas, el exregidor popular, «nun exercicio de demagoxia, insulta ás persoas afectadas polos desafiuzamentos».

Para el colectivo, Hernández demuestra «a súa nula sensibilidade para esta traxedia social. Se non lle parecía suficiente ter colaborado activamente dende o goberno cos bancos que deixaron sen casa a centos de persoas, agora parece querer apropiarse do noso discurso para defender os privilexios da súa camarilla».

Sobre la no renovación de la cesión de un piso municipal a Redmadre, la plataforma también apoya la actitud del gobierno de Compostela Aberta. «Stop Desafiuzamentos Compostela oponse á posta a disposición clientelar e opaca de edificios públicos ás asociacións afíns, deporte que o PP ensaiou reiteradamente», sostiene. «Tamén nos opoñemos á financiación pública de organizacións como a Red Madre, de destacado percorrido na agresión ao absoluto e incuestionable dereito das mulleres a decidiren o que facer co seu propio corpo, sen pedir permiso nin perdón», concluye el organismo en un comunicado.