Bugallo: «A cidadanía é consciente de que Santiago precisa liderado»

«Me indigno cando vexo que outras cidades avanzan e Santiago non», afirma el candidato a la alcaldía


santiago / la voz

A Xosé Sánchez Bugallo le hierve la sangre y le indigna la situación que atraviesa Santiago, y ahí radica -afirmó ayer en una entrevista en el programa Voces de Compostela, de Radiovoz- la explicación de su regreso como candidato socialista a la alcaldía en mayo del 2019: «Santiago quedou atrás en relación ás outras cidades galegas. Hai oito anos era a referencia en materia de promoción turística, cultural, de política e rehabilitación de vivenda, de urbanismo, incluso en materia de transparencia. Era unha cidade envexada». En su opinión, «falta liderado, falta proxecto, é como se a cidade houbera quedado pasmada».

Bugallo asegura que en su retorno no hay ningún interés personal, que lo ha decidido en contra de la opinión de su familia y amigos, y apela a la vocación de servicio: «Eu non podía negarme. Vexo a situación da cidade e que fago, ¿quedo de espectador?». Tras el tiempo que pasó apartado de la política activa, el exalcalde asegura que, en sus largas caminatas por la ciudad, mucha gente se le acerca y le da ánimos, «incluso moita xente que me di que nunca me votou». Lo atribuye a que «a cidadanía é consciente de que Santiago precisa un revulsivo, un proxecto, unha folla de ruta e un liderado; hoxe moita xente pensa que na época na que eu estaba na alcaldía ou cando estaba Xerardo Estévez si o había».

El candidato socialista afirma que su distanciamiento de la política fue una etapa «enormemente pedagóxica, na que vin unha cidade preciosa, pero tamén unha degradación, vexo unha desatención». Pone como ejemplo los problemas de degradación del espacio público, de la limpieza, o que en sus visitas a los barrios los vecinos le están planteado los mismos problemas que en el 2011. También, la falta de gestión en infraestructuras: «Vexo a estación do tren de Vigo, totalmente cuberta, e a nosa á intemperie, cando temos o dobre de viaxeiros. Me indigno cando vexo que outras cidades avanzan e Santiago non».

«Hai que preparar Compostela para o Xacobeo 2021, porque non o está»

Bugallo considera que el Concello ha perdido mucho tiempo ante el Xacobeo 2021 y echa en falta grandes proyectos. En ese sentido, presentará a los compostelanos su programa Santiago 2020-2030, para reactivar la ciudad incluyendo las oportunidades que generará el Xacobeo 2027. «Co 2021 haberá que ir a uña de cabalo, hai que preparar a cidade porque non o está, hai que facer un esforzo ímprobo para que estea en perfecto estado de revista e en condicións de acoller 8 ou 9 millóns de visitantes. Claro que hai que colaborar coa Xunta, pero a cidade ten que liderar o proceso».

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Santiago

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
11 votos
Comentarios

Bugallo: «A cidadanía é consciente de que Santiago precisa liderado»