Diego Barreiro: «A nosa web facilita a vida de moitas persoas que non saben programar»

joel GÓMEZ SANTIAGO / LA VOZ

SANTIAGO

XOAN A. SOLER

Este estudiante promueve con seis jóvenes de cuatro países una exitosa iniciativa en Internet

02 oct 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

Diego Barreiro tiene sorprendido al claustro del IES Rosalía de Castro, donde estudia el último curso del bachillerato internacional. Los últimos años, cuando hay un problema informático recurren a él para que los solucione. Ha representado al instituto en Galiciencia. Pero su mayor éxito es participar en Makeroid, una plataforma de Internet que pretende que «calquera persoa que teña unha idea a poida converter nunha aplicación sen ter que aprender unha linguaxe de programación nin contratar a alguén para que lla faga. Así, a nosa web facilita a vida de moitas persoas que non saben programar», explica.

El servicio es gratuito, pero parte de quienes promueven aplicaciones desde Makeroid pueden poner publicidad, voluntariamente, y ellos reciben «unha pequena comisión para o mantemento e para poder seguir dando o servizo gratuíto». Generan ingresos, pues. El proyecto se presentó en noviembre en la feria de inventores Maker Faire Galicia, en el Gaiás, y recibió el premio de honor.

Diego comenzó a destacar en el ámbito de las aplicaciones en la ESO. La primera que realizó, en el 2014, la orientó a ayudar a encontrar espacio libre para aparcar; al año siguiente presentó una propuesta en Galiciencia para estudiantes y docentes; después otra para emergencias. «Fago as aplicacións no meu tempo libre e co tempo aumenta o meu interese pola informática. Primeiro aprendín a linguaxe de código puro e comecei a facer pequenos programas en linguaxes simples e á vez en programación web. Despois aprendín a programar en linguaxe PHP xunto coa base do HTML, CSS e JavaScript para deseñar sitios web, e Python e Lua para os programa no meu tempo libre».