«Non transportamos sacos de cemento nin de patacas»

Cristina Barral Diéguez
cristina barral PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA CIUDAD

Ramón Leiro

Técnicos de ambulancias reclaman que les hagan ya los test

09 may 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

Técnicos en emergencias sanitarias (TES) realizaron este viernes una concentración simbólica de protesta en la base de la empresa Ambulancias Pontevedra en Alba para reclamar al Sergas y al 061 la realización inmediata de test serológicos a todos los trabajadores del transporte urgente y programado del área sanitaria de Pontevedra y O Salnés. Son unos doscientos los trabajadores del sector afectados.

La movilización, convocada por el sindicato CIG, busca que se reconozca a este personal y se garanticen sus derechos en cuanto a protección frente al coronavirus. Javi Eiras, técnico y delegado de transporte programado de la central, indicó que pese al compromiso de hacer las pruebas, trasladado por el Sergas a la patronal de ambulancias (Fegam) el 22 de abril, los trabajadores siguen sin saber cuándo se les va a hacer el test.

«Dende o inicio do estado de alarma os traballadores faciamos servizos de covid e iamos a peito descuberto. Ao principio tivemos que buscarnos os equipos de protección individual (epi), que despois pagou a empresa, e logo chegaron as mascarillas defectuosas, poñendo en risco non só a nós, senón aos pacientes», subrayó. Respecto a los test, Javi Eiras subrayó que pese al compromiso nada saben. «Vendéronnos a moto e ata o de agora só lle fixeron os test aos catro técnicos da ambulancia medicalizada de Pontevedra por estar en contacto con médicos e enfermeiras. Os test teñen que facerse a todos os traballadores e o 061 ten que darse conta de que non transportamos sacos de cemento nin de patacas e o risco é grave», remachó.

La concentración tuvo lugar a las once de la mañana en la base de Alba y participaron unos cuarenta trabajadores, que exhibieron varias pancartas y carteles con sus demandas. En algunos se leían lemas como «As ambulancias non poden ser un foco de infección», «Probas válidas para todo o persoal de ambulancias» o «Feijoo, somos persoal sanitario». «Foi algo simbólico, o servizo non se pode parar, e isto non é unha manifestación», indicó el portavoz de los técnicos en emergencias sanitarias.