Residuos de las meriendas de un colegio de Poio, abono para su huerta

Alfredo López Penide
L. Penide POIO / LA VOZ

POIO

CONCELLO DE POIO

Los pequeños pudieron comprobar como «os restos plásticos (as pegatinas das froitas, os envoltorios das palliñas de zume, restos de papel de aluminio de envolver o bocadillo...) non se desfán»

30 abr 2024 . Actualizado a las 18:38 h.

En los últimos días, el Concello de Poio repartió un lote de diez composteros individuales entre vecinos del municipio que, además, participaron en una charla impartida por la maestra compostera en el aula de A Reiboa. En la misma, se les explicó «o funcionamento e o proceso de elaboración do abono natural, pero tamén incidiron nos beneficios de compostar restos de comida e vexetais no fogar, tanto a nivel medio ambiental como económico». Y es que «a elaboración de compost tamén supón unha redución do lixo que se envía a Sogama e, polo tanto, redunda directamente nun descenso de custes».

De igual modo, alumnos del CEIP de Viñas cribaron «o obtido de compostar as merendas de todo o colexio para empregalo na súa propia horta». Con esta actividad, los más pequeños tuvieron ocasión de observar «que bichos interveñen no proceso de compostaxe e, sobre todo, comprobar que os restos plásticos (as pegatinas das froitas, os envoltorios das palliñas de zume, restos de papel de aluminio de envolver o bocadillo...) non se desfán».

En paralelo, los alumnos de quinto y sexto, que son los responsables de los composteros, se encargaron de explicar a los más pequeños, acompañados de la maestra compostera, que es lo que estaban haciendo e incidieron en la importancia de realizar de forma correcta la separación de residuos.