Pasacalles y concurso de escaparates

PONTEVEDRA

CONCELLO DE PONTEVEDRA

11 dic 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

Con la finalidad de poner en valor los establecimientos comerciales durante esta época del año tan especial, la Concellería de Promoción Económica, a través de la plataforma #PonteLovers, impulsa un Concurso de Escaparates de Nadal. Y quién mejor que los propios clientes sean el jurado de una iniciativa que mantendrá abierto el plazo de inscripción desde este sábado hasta el 20 de diciembre, mientras que las votaciones se extenderán entre el 21 y el 28 del mismo mes.

«A filosofía desta campaña de Nadal reflíctese á perfección no seu lema, É o momento de amosar a túa mellor cara, que nos lembra que precisamente nestes momentos tan difíciles temos que sacar o lado máis belo de nós mesmos e de atraer á cidadanía ao comercio local empregando esa carta de presentación e de reclamo que son os escaparates», remarcó la concejala Yola Blanco.

En paralelo, #PonteLovers contará, en palabras de la concejala Yoya Blanco, «coa sempre abraiante imaxinación e fantasía da compañía Pablo Mèndez Performances», que desarrollará distintos pasacalles que tendrán como protagonistas no solo a Papá Noel, sino también a un universo de personajes inspirados en la Navidad de Disneyland.

«Nós, como viaxamos por todo o mundo -explicou Pablo Méndez-, temos a sorte de coñecer a Papá Noel persoalmente e convidámolo a pasar aquí o Nadal, así que estará en Pontevedra con nós uns cantos días e o levaremos a coñecer os barrios da cidade e a saudar aos nenos».