La Xunta espera licitar antes de que acabe este año las obras del Gran Montecelo

La Voz PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

RAMON LEIRO

Ayer se publicó la aprobación definitiva del proyecto sectorial de incidencia supramunicipal

28 sep 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

El presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijoo, lo dejó claro en su discurso en el debate del estado de la autonomía, celebrado el pasado miércoles en el Parlamento de Galicia: «Antes de que remate o ano licitaranse as obras do Gran Montecelo en Pontevedra».

Y en ese mismo camino se enmarca la publicación ayer, en el Diario Oficial de Galicia (DOG), del anuncio de aprobación definitiva del proyecto sectorial de incidencia supramunicipal del futuro hospital, «un instrumento que permite regular a ampliación, mellora e modernización desta infraestrutura sanitaria». Según se indicó desde el Sergas, la función principal del proyecto sectorial «é regular e habilitar a superficie necesaria para a ampliación desta infraestrutura sanitaria. Así mesmo, establece o índice de edificabilidade así como a relación desta nova construción coa súa contorna».

Proceso iniciado en junio

Con la publicación de ayer en el DOG, se culmina el procedimiento iniciado el pasado 7 d junio, cuando el consello de la Xunta aprobó inicialmente la declaración de incidencia supramunicipal del proyecto de ampliación de Montecelo. «Tras este inicio, o Servizo Galego de Saúde solicitou o estudio de avaliación ambiental, para o que se remitiu toda a documentación pertinente á Dirección Xeral de Calidade Ambiental e Cambio Climático, dependente da Consellería de Medio Ambiente e Ordenación do Territorio. Logo dos trámites necesarios de información e consultas, obtívose a declaración ambiental estratéxica emitida por parte da Dirección Xeral de Calidade Ambiental e Cambio Climático, e realizouse a proposta definitiva do proxecto sectorial, aprobada definitivamente en xullo polo consello da Xunta».

A partir de este punto, los siguientes pasos serán «rematar a supervisión do proxecto de execución, a xestión da expropiación dos terreos necesarios e a licitación da obra». Algo que, según anunció Feijoo, se producirá antes de que remate el año.