El PSOE endurece su discurso hacia Lores: «Non imos facer de comparsas»

Serxio Barral Álvarez
Serxio Barral PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

Capotillo

Tino Fernández advierte al BNG de que «temos compromisos irrenunciables»

06 jun 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

El PSOE de Pontevedra está dispuesto a hacer valer sus cuatro concejales para pactar un gobierno de coalición con el BNG (11 ediles, a dos de la mayoría absoluta), pero «non a calquera rezo». El líder socialista, Tino Fernández, endureció ayer su postura, antes siquiera de que hayan trascendido posibles contactos entre ambas formaciones. Ante la comisión ejecutiva local de su partido, desveló que la negociación con el BNG «está aínda nunha etapa moi incipiente», pero lanzó un mensaje que más parecía dirigido al actual alcalde, Miguel Anxo Fernández Lores. «O lóxico, en virtude dos resultados, é que entremos a gobernar, pero non imos dialogar co BNG en base a estratexias aritméticas -indicó-. Temos compromisos irrenunciables coa cidadanía e tentaremos chegar a un acordo que respecte o noso programa e que sexa o mellor para Pontevedra. Ou gobernamos fieis ao noso proxecto ou estaremos na oposición, pero non imos facer de meros comparsas».

Tino Fernández desgranó ante sus compañeros de la ejecutiva socialista las «liñas esenciais de actuación» que pondrá sobre la mesa para negociar con el BNG, afirmando que «poderían marcar o devenir das conversas».

Son cuestiones como «a implantación dun transporte público económico e de calidade; o impulso de propostas e iniciativas que resolvan os desequilibrios existentes entre o centro urbano e os barrios e parroquias; a activación dunhas políticas sociais agora mesmo case desaparecidas e que acabaron convertidas en caridade nos últimos anos; e a posta en marcha dun novo sistema de recollida de lixo e limpeza das rúas que resolva as eivas actuais».

Se trata de asuntos programáticos que el BNG, advirtió Tino Fernández, «debe ter moi en conta se queren chegar a un acordo de goberno estable». Subrayó que su prioridad del grupo socialista es «ser coherentes co noso programa e cos pontevedreses que confiaron en nós».

Pese a la aparente dureza del discurso, el líder socialista insistió en que BNG y PSOE son «formacións políticas que xa chegaron a entenderse no pasado», y por lo tanto cree que «hai bos mimbres para acadar un acordo».

Asamblea del BNG

Por su parte, se espera que el BNG, que desde la noche electoral mantiene mutismo acerca del futuro, dé a conocer hoy si negociará o tratará de gobernar en solitario. Ayer estaba convocada una asamblea de militantes en la que se analizaría el nuevo escenario político municipal. Los siguientes pasos se darán en virtud de lo tratado en la asamblea.