Luisito: «Non sei que fixen para ser tan querido aquí en Pasarón»

El ya extécnico del Pontevedra se despidió de la afición agradeciéndole el cariño que le brindó y mostrándose orgulloso de haber entrenado «a un club inmenso»


Pontevedra / La Voz

«Hoxe ides ver ao outro Luisito». Con esta frase, el ya exentrenador del Pontevedra inició su despedida en una comparecencia de prensa en la que quiso arreglar cuentas con la afición granate, a la que criticó el domingo tras la derrota frente al Atlético de Madrid B por los cánticos de un sector de la grada de Pasarón contra la presidenta del club, Lupe Murillo. Apenas una hora y media antes el teense, acompañado de sus inseparables compañeros de cuerpo técnico Pepe Rico y Roberto Valdés, había firmado su despido un día después de que se lo comunicasen. Y, visiblemente emocionado, quiso mostrar esa otra cara que, como insistió en varias ocasiones, «é o Luisito real».

«Non vaiades pensar que como non vedes aquí a presidenta é porque queremos estar os dous solos», comenzó explicando en compañía de Rico y ya sin Valdés, que tuvo que ausentarse por motivos personales, dejando entrever que su deseo era despedirse junto a Lupe Murillo. Y a continuación, entró de lleno en el capítulo de disculpas.

«O primeiro que quero facer é pedirlle mil perdóns á xente que o outro día se sentiu doída e ferida polas miñas declaracións, porque evidentemente nas formas perdín a razón -afirmó-. Pero o que teño moi claro é que nunca xamais lle quixen facer dano a afección porque, se hai un adestrador que se sinte querido e orgulloso de ter adestrado a este equipo e estado neste club, ese son eu», proclamó. El técnico, como ya había dicho en muchas ocasiones, repitió que «a afección o único que lle podo dar é mil grazas, porque comigo tivo un comportamento exemplar», volviendo a justificar su actitud del pasado domingo al añadir que «eu o que quixen foi defender o club e o fixen á miña maneira, que foi moi vehemente».

A continuación, Luisito recordó que «hai tres anos e dous meses curiosamente hoxe, o 20 de outubro de 2014, chegamos os tres cunha mochila cargada de ilusión. E tres anos e dous meses despois marcho cunha mochila cargada de orgullo por haber adestrado a un club inmenso». Y ya con dificultades para evitar las lágrimas, el técnico añadió que «deixo moitos amigos, moitísima xente que me quere. Non sei o que fixen para ser tan querido aquí en Pasarón».

Siguiendo con la misión que se había marcado de arreglar cuentas con quien consideró oportuno, Luisito también se dirigió a los periodistas presentes para aclarar que «sei que fun moitas veces inxusto con vós. É a miña maneira de ser, o meu carácter. Eu defendín aos futbolistas a morte, tentei protexelos todo o que puiden, e de protexer ao club. Ese era outro Luisito. O Luisito real é este», apuntó. Pero, por encima de todos, tras reconocer que era consciente de que «fun moitas veces criticado» por su trato con él en la banda cuando ejerce su función de delegado, destacó que «á persoa que máis quero de todas as que estades aquí, e a que máis me fixo rir, é Secre».

Para finalizar el capítulo de agradecimientos, Luisito también señaló que «a presidenta e o consello de administración tiveron un comportamento comigo moi bo ata o luns, que eles decidiron que eu fose cesado». Pero, en este caso, lo hizo reconociendo «que non estaba de acordo», pese a considerar la decisión «moi respectable». Y tras esto, quiso dejar claro que había renunciado a la indemnización correspondiente por el despido. «Decidín non quererlle nin un euro ao club, perdoeille todos os cartos desde hoxe». Una decisión para la que, como no podía ser de otro modo, emergió la omnipresente figura de su madre. «Do que máis presumín é de proceder dunha familia moi pobre, pero é o que me ensinou miña nai», apuntó antes de despedirse definitivamente y poner fin a una etapa que le mantendrá ya para siempre, por derecho propio, como uno de los protagonistas de la historia del Pontevedra.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

Luisito: «Non sei que fixen para ser tan querido aquí en Pasarón»