A Lama, primera prisión española en disponer de un aula virtual

Alfredo López Penide
L. Penide A LAMA / LA VOZ

PONTEVEDRA

El centro penitenciario ofrecerá el nuevo servicio a partir del próximo septiembre

14 ago 2015 . Actualizado a las 05:00 h.

Una vez más, la de A Lama se sitúa a la cabeza de las prisiones españolas en iniciativas de reinserción laboral de los reclusos. En septiembre comenzará a funcionar un aula virtual, «un proxecto piloto pioneiro en España para poder ofrecer cursos en liña aos reclusos desde os propios servidores do centro», destacaron desde la Xunta de Galicia.

La iniciativa es consecuencia del programa autonómico Voluntariado Dixital, que se lleva a cabo en colaboración coa Asociación de Usuarios de Software Libre da Terra de Melide (Melisa). «Na actualidade ningún centro penitenciario de España conta cun equipamento deste tipo e os resultados do proxecto que se inicia na Lama servirá de referencia para o resto de centros do estado», añadieron.

Se busca «conseguir un mellor mantemento da infraestrutura informática, que permita aos internos traballar nunha rede local e compartir a mesma información nos diferentes postos de traballo». Los resultados serán analizados por Instituciones Penitenciarias para que valoren si es «exportable» a otros penales.