Ainara y Telma son la excepción: van a clases separadas por decisión de sus padres, que han podido escoger la modalidad de escolarización
01 abr 2017 . Actualizado a las 05:00 h.Ainara y Telma Veloso Dios son la excepción en las aulas de 3 años del colegio Mestre Vide. Ellas -mellizas- van a clases separadas por decisión de sus padres, que han podido escoger la modalidad de escolarización. «Os profesionais -explica el padre, Rubén Veloso- din que, por eles, o mellor é escolarizalos separados, pero despois deciden os pais. Nós partimos da base de que a miña muller ten unha irmá xemelga, estudaron sempre xuntas e a súa experiencia foi boa, pero si que ás veces viron situacións en que estarían mellor separadas. Tiñamos claro para as nosas fillas que, en primaria, debían ir separadas. Consultámolo con outras persoas, con mestres que as coñecían, e opinaron que era mellor separalas. Nós mesmos fixemos unha observación específica un tempo antes do inicio do curso e, polas relacións con outros amigos e varias circunstancias, pensamos que era o mellor para elas. Cremos que non ten por que ser malo necesariamente que haxa dependencia, pero cada día estamos máis convencidos de que foi a mellor decisión».
Rubén Veloso es partidario de que los centros permitan escoger a los padres y esa es su experiencia como jefe de estudios en el instituto Taboada Chivite, de Verín: «Eu sempre lles dou a escoller aos pais cando veñen en primeiro. Se os pais dubidan, falo cos alumnos e pido a súa opinión. Normalmente queren ir xuntos porque se senten apoiados nun momento de moito cambio, do colexio ao instituto».