El niño lobo de Sierra Morena ya vive mejor

La Voz OURENSE

OURENSE

Cedida

Una campaña de Amigas das Árbores consiguió reunir fondos para reformar la casa de Marcos Pantoja en San Cibrao das Viñas

25 dic 2018 . Actualizado a las 12:38 h.

Hace unos meses la asociación Amigas das Árbores inició una campaña de recogida de fondos para rehabilitar la vivienda del niño lobo de Sierra Morena, Marcos Pantoja, que reside en San Cibrao das Viñas.

Xosé Santos, representante de la asociación, agradeció las aportaciones que han hecho posible esta reformar y transmitía las palabras de Pantoja: «Teño que recoñecer que entre os humanos tamén hai boas persoas. Estou moi agradecido pola axuda que tiven para poder vivir nunha casiña que agora si que ten unhas condicións axeitadas».

Asegura Santos que no se puede confeccionar una relación pormenorizada de quienes ayudaron, porque además algunos lo hicieron de forma anónima, pero sí hizo un repaso para recordar a quienes lo han hecho posible: «A viaxe comezou vai facer un ano no Itaca de Xinzo da Limia grazas ao apadriñamento das Amigas das Árbores da Limia, polo camiño tivemos a axuda e compaña das Amigas das Árbores de Ourense, do Cine Clube Padre Feijóo, do Galopín, do seus padriños José e Isa, da Elisa, de Miguel, do Luis de Oira, Gerardo Olivares, Nahir, Somos Manada de Burgos, do Concello do Barco, do amigo Pepe de Rante 'O Cañón' que lle ten cedida a casa na que vive Marcos, do crego de Maceda que recolleu a axuda entre os seus veciños e veciñas, de Pedro Ferrero que traballou e arranxou a casa no tempo libre, de Rosalez de Albacete que mandou a estufa de pellets, a María José, a Antonio, a Vicente, Sandra, Josefa, Litvinova, a Asociación de Veciños de Irala de Bilbao, a Comunidade Escolar do Colexio de Casardomato de Ourense...».

Ruth Nóvoa

La campaña de apoyo al que fuera niño lobo en Sierra Morena sirvió para recaudar más de 5.300 euros. La reforma, que incluyó el arreglo del techo y el suelo de la casa, la colocación de una estufa, la instalación de una nueva cocina y la impermeabilización de la vivienda rozó los 9.000 euros. La diferencia la aportó el propio Marcos Pantoja con sus ahorros.

La Asociación Amigas das Árbores pone a disposición de todos los que colaboraron las facturas y los resguardos de los ingresos.

La asociación no olvida en un momento como este cuáles son sus objetivos. «Temos o compromiso do amigo Marcos de seguir participando en charlas en colexios, institutos, de asistir a xornadas, de colaborar na protección e conservación das árbores e da natureza. Unha das súas citas máis repetidas é:'Se perdemos a natureza perdémolo todo'. razas a todos e todas de parte de Marcos e das Amigas das Árbores», concluye Xosé Santos.