El sindicato STEG reclama a la Xunta soluciones rápidas y estables
22 oct 2014 . Actualizado a las 14:18 h.Los colegios Curros Enríquez, de Celanova, y el ceip de Padrenda/Crespos llevan más de 20 días sin un profesor especialista de audición y lenguaje (AL), según denuncia el sindicato STEG.
La ausencia del profesor itinerante que comparten los centros de Celanova y Padrenda obedece a la incorporación del docente, por imperativo legal, a la mesa provincial constituida con motivo de las elecciones sindicales para el personal docente, que se celebrarán a finales de año.
Su baja, denuncia el sindicato, no ha sido cubierta. En el caso del centro celanovense, el sindicato añade que «no día de hoxe, 22 de outubro, tamén causa baixa o outro especialista de AL. Tamén no CEIP Padrenda/Crespos teñen os seus problemas, pois hai que atender alumnado con TEA (Transtorno do Espectro Autista) e Síndrome de Down sen a especialista que debería estar traballando con eles durante 2 días á semana».
A esa labor, explica STEG, «habería que sumar o do alumnado con trastornos da articulación e do ritmo que, evidentemente, tamén deben ser tratados por especialistas en Audición e Linguaxe».
La falta de estos profesinales es especialmente grave, entiende el sindicato, porque «o alumnado con trastornos na linguaxe debe ser tratado o máis rapidamente posible, xa que as probabilidades de mellora minguan canto maior é a idade do alumnado. E eses tratamentos deben ser implementados por persoas experimentadas, das que na actualidade, por decisión irresponsable da Consellería, carecen en calquera dos dous centros educativos».
El Sindicato dos traballadores do ensino de Galiza (STEG)demanda de la Consellería una rápida solución a esta carencia de docentes. Además, «reclama que teña a previsión suficiente como para convocar as prazas necesarias de todas as especialidades, incluídas as de audición e linguaxe, nunha oferta de emprego público que dea resposta real ás necesidades que teñen hoxe en día os centros educativos de todo o país».