La Xunta autoriza un nuevo parque eólico en A Limia

ourense / la voz

OURENSE

El proyecto supondrá la instalación de nueve aerogeneradores en Sarreaus

02 ago 2014 . Actualizado a las 07:05 h.

El Consello da Xunta autorizó ayer un nuevo parque del concurso eólico, en Sarreaus. La infraestructura supondrá una inversión de 42 millones de euros y estará compuesta por nueve aerogeneradores. Según ha informado el gobierno autonómico, tendrá una potencia total de 27 megavatios y producirán 72.000 por hora al año, el equivalente al consumo anual de 17.000 hogares gallegos.

El ejecutivo gallego destacó ayer en un comunicado difundido a los medios que este nuevo parque «supón un importante avance na aposta estratéxica da Xunta de Galicia polo desenvolvemento desta enerxía así como polo impulso do concurso eólico. Así, o de Xinzo Norte é o oitavo parque do concurso aprobado no que vai de ano, tras as autorizacións de Acibal, Mondingo, Faro, Cernego, Pico Seco, Friol e Paraño Oeste, acadando un total de 206 MW e un investimento de máis de 287 millóns».

En este sentido, la Consellería de Economía e Industria «está a apoiar un modelo de desenvolvemento da enerxía eólica orientado á recuperación do liderado do sector e á creación de emprego e riqueza para a sociedade. Por este motivo, ten activado distintas medidas fiscais, técnicas e financeiras consensuadas co sector que dinamizan a posta en marcha de proxectos».

Plan industrial

Por otro lado, la Xunta hace hincapié en que el proyecto aprobado va asociado a un plan industrial que la promotora del parque eólico, Torre de Hércules SL debe financiar. Se trata, según explica el comunicado del gobierno autonómico, de un proyecto que va a «permitir a ampliación da rede de fibra óptica da empresa de telecomunicacións R a máis de 190 núcleos de poboación de 95 concellos galegos».

El ejecutivo concluye que «non en van, a través deste plans industriais as empresas adxudicatarias do concurso eólico levan mobilizado entre os anos 2011 e 2013 un total de 850 millóns de euros e xerado 1.800 empregos». Por otro lado, la Xunta ha recaudado más de 91 millones de euros del conocido como «canon eólico».