As TIC non poden ter un tratamento secundario


Na etapa da educación infantil e primaria a volta ao colexio faise imprescindible que sexa de maneira presencial, por mor de moitas razóns, entre outras podemos pensar no factor socialízante que ten a escola, e outro podería ser a falta de autonomía que ten un alumno nestas idades, onde o acompañamento do mestre faise fundamental e necesario. Esta pandemia fai que teñamos que artellar a maneira de paliar isto sen que se poña en situación de risco a saúde do alumnado, por elo a necesidade de establecer un plan de actuación ao contesto covid-19 é fundamental. A Administración estipula unhas medidas, de diversa índole que ten que levar implícito dito plan de actuación, e as direccións dos centros temos a responsabilidade de establecelo, cada un no seu centro, dado que cada dirección é coñecedora da casuística que ten no seu colexio, e ditas casuísticas non son iguais en todos. Algunhas destas medidas xa as trasladabamos as direccións aos nosos claustros a finais do mes de xuño, diante da inminente chegada dun novo curso escolar, como pode ser o feito do emprego da aula virtual do centro.

As direccións levamos moito tempo demandando liberdade de decisión, e agora a temos, certo é que nun momento moi complicado, pero temos diante de nos un gran reto, e sabedores tamén de que temos o respaldo da Administración, posto que esta será coñecedora da nosa maneira de actuar.

Unha das lecturas que temos que facer neste contesto do covid-19 é a importancia das TIC nos centros. As TIC xa non pode ter un tratamento meramente secundario. É fundamental, tanto para mestres como para alumnos, o coñecemento e aprendizaxe da informática. Fai anos que o vimos dicindo, por elo é preciso, aínda que o ensino sexa presencial, profundar neste campo, como de feito así o protocolo covid-19 o establece. A informática debería estar integrada como materia que forma parte do currículo na educación primaria.

É de vital importancia, nestes difíciles momentos que estamos a vivir pola covid-19, que rememos todos na mesma dirección, tanto administracións, sindicatos, mestres, ANPAS, etcétera. Son momentos nos que todos temos que arrimar o ombro e deixar nun lado os ideais políticos de cada un poda ter.

Por Antonio Leonardo Pastor Presidente da Asociación de Directores de Colexios Públicos da Coruña, e director do CEIP Curros Enríquez da Coruña

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

As TIC non poden ter un tratamento secundario