José Durán: «Hai tempo suficiente para salvar a categoría»

LUGO CIUDAD

Ana García

El nuevo entrenador del Bergantiños fue presentado en As Eiroas y analizó la plantilla y la situación actual del club

17 ene 2023 . Actualizado a las 21:36 h.

Justo un día después de que José Luis Lemos se despidiese de As Eiroas, el club carballés organizó la bienvenida a su nuevo director de orquesta, José Antonio Duran Rivas (Lugo, 1974). El presidente, Luciano Calvo, ejerció de anfitrión para un técnico que llevaba algo más de un año sin entrenar y que se mostró muy satisfecho por la estructura «tan profesionalizada» del club carballés. Hoy, por la mañana, dirigirá su primer entrenamiento y comenzará su trabajo en el verde. Además, el nuevo míster rojillo quiso acordarse de su predecesor y reconoció el gran trabajo de Lemos y su equipo antes de empezar con sus declaraciones.

Negociaciones

Un sí inmediato. José Durán confesó que su contratación fue increíblemente rápida: «Unha chamada e un si, non fixo falta máis. A partir de aí estamos traballando en traer dous axudantes e aproveitar os recursos dun club que ten unha das mellores bases e estruturas de todo o fútbol galego». Además, el técnico confesó que ya había estado muy cerca de desembarcar en As Eiroas hace algunos años y explicó los motivos de su inmediata disposición: «Eu tiña moi claro onde non quería adestrar. Xa levo uns anos no mundo do deporte, entón vas queimado etapas e cumprindo metas persoais, aínda que quedan outras por cumprir. Era moi difícil para min pensar en volver adestrar, porque tiña que atopar un proxecto como este nunha categoría como esta. É fundamental que o equipo estea en Segunda Federación, porque tiña moitas ganas de estar nesta categoría. E, por suposto, o funcionamento do club, que me sorprendeu gratamente nestas primeiras horas aquí», dijo.

 

Ana García

Situación del equipo

Semanas de sufrimiento. «A miña idea agora mesmo é intentar facer borrón e conta nova, sabendo que hai un gran traballo anterior que intentaremos aproveitar. A partir de aí, a parte mental é fundamental porque se empezo a valorar os últimos partidos que vin, hai poucas cousas positivas, e todo iso vén desencadeado pola situación do equipo. Así que o primeiro é que o futbolista se sinta forte de novo», dijo un José Durán que advirtió lo complicado que será el resto de curso: «Quedan moitas semanas de sufrimento, porque estamos a sete puntos da salvación e aínda gañando tres partidos seguidos seguiríamos posiblemente en postos de descenso. Entón, creo que todo o mundo ten que ser moi consciente de que nos quedan moitas semanas estando aí abaixo, aínda no mellor dos casos. Iso é o que temos que traballar co futbolista, pero tendo moi claro tamén que hai tempo suficiente para reverter esta difícil situación, sabendo que é un traballo a medio prazo, e non a curto».

Ana García

Plantilla

La teoría y la práctica. El nuevo ocupante del banquillo local de As Eiroas reconoció que conoce a la inmensa mayoría de los jugadores que tendrá ahora a su disposición. De hecho, a Chapu y a Quindimil ya los había tenido a sus órdenes en el Polvorín. No obstante, no quiso valorar la plantilla sin haberla podido ver en acción: «Hai que vela nas miñas mans. Eu non che podo dicir exactamente se temos o suficiente para salvarnos ou non, porque ao comezo da tempada, a idea de todos era que si daba para máis. Así que haberá que intentar descubrir o que sucede».

El estilo

Que el futbolista rinda. En sus anteriores proyectos, José Durán siempre ha optado por un fútbol agresivo, rápido y con vocación ofensiva. Pero eso ahora, no le importa: «O estilo agora non vale, o que hai é que intentar que o futbolista renda e gañe. Sabemos cal é o gran problema, que somos o equipo que máis encaixamos aínda que metamos tamén goles. O primeiro é que todos se volvan a sentir importantes e facerlles ver que estamos a tempo de todo. A partir de aí, comezaremos a traballar».