El Arde Lucus 2020 se celebrará del 25 al 28 de junio

M.D.C LUGO / LA VOZ

LUGO

Óscar Cela

Así lo ha anunciado esta mañana la concejala socialista Ana González Abelleira tras la junta de gobierno

14 ago 2019 . Actualizado a las 14:00 h.

Arde Lucus 2020 ya tiene fechas. La entrada de tropas a Lugo se celebrará el jueves 25 de junio, romanos y castrexos abandonarán la ciudad el domingo 28. Así lo anunciaba esta mañana la concejala de Cohesión Social del Concello, Ana González Abelleira, tras la junta de gobierno.

«Temos a intención de seguir potenciando o carácter histórico, con ese obxectivo de optar a un recoñecemento internacional (Festa de Interés Internacional) e o facemos con toda a responsabilidade, o compromiso e a dedicación que merece despois de 18 anos que levamos con esta festa», destacaba Abelleira. De este modo, se perseguirá que el Arde Lucus «sexa máis coñecido, non só a nivel autonómico, tamén nacional e  internacional».

En cuanto al cambio de fechas, este año se celebró del 13 al 16 de junio, la concejala ha explicado que la celbración «depende do Corpus e no vindeiro ano coincide no medio do mes». «Falando cos distintos organizadores do Arde Lucus consideramos que es preferible o último fin de semana», aclaraba.

Programas del San Froilán

Por otra parte, el alcalde en funciones, el nacionalista Rubén Arroxo, ha informado de que en la junta de gobierno «aprobouse a prórroga para a edición e distribución tanto do programa do San Froilán (festas patronais do 4 ao 12 de octubre) como dos carteis e así editaranse 40.000 cartazos e 50.000 programas».