#Inlugo14 finaliza con los premios y como escaparate para promocionar Lugo

La Voz

LUGO

El congreso digital llegó a convertirse en «trending topic» en España

07 jun 2014 . Actualizado a las 23:15 h.

Esta tarde finalizó el congreso #Inlugo14, impulsado por la Diputación de Lugo. Como ya sucediera el pasado año, la cita digital volvió a ser referencia nacional dentro de las redes sociales, llegando a ser en la jornada inaugural del viernes en algún momento «trendic topic» a nivel español en twitter y uno de los cinco temas más comentados en su momento, con casi 400 usuarios en la red empleando la etiqueta InLugo, con más de 1.500 apariciones y hasta 4 millones de impresiones. Desde la Diputación señalaron ayer que este congreso consolida la marca Lugo, «como escaparate único para proyectar la provincia en el exterior».

Las jornadas se retomaron esta mañana con la sesión Lugo na Rede, en la que se dieron a conocer cinco empresas lucenses. Participaron Elio Laureano, de Didimox; Hugo Iglesias, de Miramar Cruceros y Nudoss; Rubén Pérez y Kathryn Phillips, Don´t be a foreigner; Santiago Martínez, Ocio en Galicia-Ocio en Lugo; y Tamara Raposo, periodista y community manager. ya por la tarde participaron diferentes especialistas en redes sociales y se entregaron los premios en reconocimiento a aquellas iniciativas de la provincua que están destacando por su buen uso de Internet y las nuevas tecnologías.

Los ganadores fueron:

- Mi Pequeño Vestidor, en la categoría de Comercio, Ocio e Restauración, «polo uso das novas tecnoloxías e as redes sociais para estar en contacto permanente e ofrecer un servizo continuo ós clientes da tenda, ademais de facer máis cómodas as compras, axeitadas as demanda e as necesidades do público. A páxina de facebook (www.facebook.com/mipequenovestidor), que conta con 8.300 seguidores en soamente dous anos de vida, é unha ferramenta de promoción e venda, ó igual que a súa web www.mipequeñovestidor.es».

- Karmah Yoga & Meditación (www.karmayoga.es), en la categoría de Educación e Formación, «porque usa as redes sociais e internet como feramenta esencial para o funcionamento do negocio. Conta con máis de 3.600 seguidores en Facebook, Twitter, Google+ e Instagram, ademais de utilizar outras redes sociais como Menéame, Red Facilísimo e Pinterest. O seu blog rexistrou 250.000 visitas en tres anos».

- Cool Films Galicia (www.coolfilmsgalicia.com), en la categoría de Cultura e Social, «por utilizar fundamentalmente as novas tecnoloxías para a pomoción das súas producións, cine feito en Lugo e na súa provincia con éxito de crítica e público. Ademais, veñen de dar un salto ó ámbito internacional ó proxectarse en centros galegos de todo o mundo a súa longametraxe O Crime da Legua Dereita».

- Vamos a Vidas (www.vamosavidas.com), en la categoría de Tecnoloxía, «un proxecto pioneiro e, ata fai un par de meses, único, que cubre un oco que existía na provincia: o da difusión de vídeoxogos. En 2012 inauguraron a plataforma que pretenden se converta no referente da promoción de vídeoxogos, cunha web actualizada con contido propio e varios vídeo-podcasts semanais».

El presidente de la Diputación, José Ramón Gómez Besteiro, clausuró el congreso y avanzó que se reeditará el próximo año: «Xa estamos pensando con moita ilusión no #INLUGO15».