Adrián Vázquez deja de ser técnico del Chantada

Luis Conde MONFORTE / LA VOZ

LEMOS

CEDIDA

15 jun 2021 . Actualizado a las 20:48 h.

Adrián Vázquez no será entrenador de la SD Chantada la próxima temporada. Así lo anunció en las últimas horas la directiva en las redes sociales. El director deportivo de la entidad, Traste, confirma que Vázquez les comunicó recientemente que por cuestiones laborales no podría llevar al equipo en la Primera Autonómica. «Entendémolo perfectamente, porque o traballo é o primeiro. E de cara á vindeira campaña, as súas ocupacións profesionais non lle permiten compaxinar coa función de adestrador», señala.

Vázquez se despidió en las redes sociales, agradeciendo la confianza del club y explicando las razones por las que no puede mantenerse en el proyecto. «Tiña moita ilusión de volver á SD Chantada logo desa primeira etapa, xa fai once anos. Sabía como era a dinámica de traballo, polo que dende o primeiro momento vin con bos ollos a posibilidade de regresar. Polos motivos que sabemos todos, a tempada non puido comezar e agora a miña situación laboral é incompatible coas funcións de adestrador a vindeira tempada», señala Vázquez.

En su despedida, el técnico le desea suerte a jugadores, directivos y futuro cuadro técnico. «Só queda despedirme agradecendo a acollida que tiven neste tempo e dar as grazas á directiva polo interese e por ter pensado en min. Tamén aos xogadores pola súa colaboración en xeral, e en particular no amago de pretempada que fixeron a nivel individual o pasado verán. Con todo o voso traballo e disposición, seguro que estades máis preto de conseguir os obxectivos. E eu serei o primeiro en alegrarme», concluye.

Sobre quién será el nuevo inquilino del banquillo de O Sangoñedo, Traste es claro. «Temos unha lista e elixiremos ao que se adapte ao noso perfil. É dicir, que aposte pola xente da casa e que sintonice coa nosa filosofía», concluye el director deportivo de la entidad chantadina.

El club ya planifica la próxima temporada en la Primera Autonómica.

Jaime Paz releva a Charlie en la Sarriana

Las sorpresas ya son cada vez más habituales en el mundo del fútbol. A las puertas de un partido decisivo para la Sarriana, la directiva decidió prescindir de su entrenador, Charlie. Y no tardaron en combrar sustituto. Ayer a última hora de la tarde y antes del entrenamiento, Manuel Sangil presentó al nuevo inquilino del banquillo. Se trata de Jaime Paz, un técnico con experiencia en las categorías inferiores del CD Lugo. Él será el encargado de dirigir al equipo en la final de todas las finales ante el Boiro.