El presidente de la Diputación insiste en que las restricciones discriminan a algunos municipios
19 nov 2020 . Actualizado a las 19:03 h.El presidente de la Diputación provincial de Lugo, José Tomé, criticó este jueves el anuncio de Sanidade sobre la aplicación de un «seguimiento específico» en municipios como Chantada que presentan un alto porcentaje de contagios por coronavirus y en los que no se puso en práctica el cierre perimetral. Tomé aseguró que el conselleiro, Julio García Comesaña, merece «un tirón de orellas pola falta de transparencia, pola manipulación de datos e por tratar de xeito distinto aos concellos onde non goberna que aos concellos onde goberna o Partido Popular».
«Na provincia de Lugo temos exemplos clarísimos», dijo el presidente provincial. Sin citar ningún caso en concreto, argumentó que hay municipios gobernados por el PP con porcentajes de contagios «moi superiores aos que están pechados, e non se pechan». El anuncio del conselleiro sobre la creación de una comisión de vigilancia para esos casos supone, a juicio de Tomé, «unha discriminación».
«É utilizar criterios que teoricamente son criterios duns expertos e manipulalos en beneficio propio do Partido Popular. Os cidadáns non merecen isto e o conselleiro debería pensar mellor o que di e o que fai», añadió el titular de la Diputación.
Tomé sacó a relucir su experiencia como alcalde de Monforte desde el comienzo de la crisis sanitaria para reprochar a Sanidade su falta de transparencia «nos datos que se están dando». «Soen dar datos atrasados e que non son completos», afirmó el presidente de la Diputación. Según su criterio, la consellería debería aclarar el porcentaje de positivos, sino también la cantidad de pruebas realizadas. «Non é o mesmo que haxa dez positivos novos facendo cen probas a que se fagan cen mil», subrayó.
El presidente de la Diputación lamentó que los alcaldes que no son del PP desconozcan «a situación real na que están os seus concellos». «Isto non costa nada, é darlle unha tecla ao ordenador para mandalos por correo electrónico. Porque os datos están aí», subrayó.