«Non nos podemos comparar, pero temos claro que imos competir»

La Voz X. R. C. VIGO / LA VOZ

GRADA DE RÍO

M. Touriño

El portero del Celta alaba la leyenda del United pero avisa que «da historia non se vive»

02 may 2017 . Actualizado a las 13:13 h.

Sergio Álvarez Conde (Catoira, 1986) veía de niño, por televisión, las gestas europeas del Celta. El jueves, el portero será uno de los cuatro canteranos que protagonizará un hito único en la historia del club: unas semifinales de un torneo continental. O Gato llega a la cita en uno de sus mejores momentos, dejando claro que el Manchester United es el favorito pero que el Celta no ha dicho la última palabra.

Porcentaje

«Son os claros favoritos»

En esta ocasión no duda de quien tiene el cartel de favorito. «O Manchester é un gran equipo e ten unha gran historia, eles son os claros favoritos pero nós non temos que deixar de soñar, senón ser nós mesmos para poñerllo o máis difícil posible e intentar chegar a esa final», comenta Sergio Álvarez, que no renuncia al sueño.

Diferencias

Un histórico acaudalado ante un club emergente

En estas semifinales el Celta puede ejercer el papel de tapado al ser el menos pudiendo e influyente de los tres equipos. Eso no significa que no vayan a presentar batalla: «Nós temos claro que imos competir, como fixemos sempre, pero tamén temos claro que non podemos comparar o presuposto dun equipo co do outro. Eles teñen unha gran historia, pero no fútbol no se vive da historia e nós o que temos é que facer dous grandes partidos para tentar estar na final».

La clave

«Xogar sen medo»

Que ni el escenario ni el rival sobrepasen al Celta. Esta es la premisa de la plantilla para poder plantar batalla a uno de los colosos de Europa: «Nós temos que xogar sen ningún medo, e sendo nós mesmos, porque cando é así facemos eses grandes partidos». Además, los celestes no tienen nada que perder en esta ocasión: «Todo o que fagamos será positivo. Nós se podemos conseguir esa victoria será unha gran alegría e seguramente para moita xente unha gran sorpresa».

El rival

«Está moi ben traballado e debemos ter coidado»

Del rival Álvarez Conde no se detiene en la nómina de nombres propios, sino que habla del colectivo y del trabajo táctico de Mourinho: «Falaría do Manchester no seu conxunto. Están demostrando como equipo que son moi fortes e logo evidentemente teñen as súas individualidades, pero creo que como equipo están moi ben traballado e debemos ter coidado».

Sorteo

La tradición de jugar siempre en casa 

El meta no se para a pensar si es justo o injusto que todas las eliminatorias de Europa League hubiesen comenzado siempre en casa: «É o sorteo que nos tocou así, pero ata agora todas as eliminatorias tivemos que xogar o primeiro partido na casa, hai que adaptarse as circunstancias. É outra eliminatoria máis así e temos que ter claro que o partido da casa non é onde remata a eliminatoria, senón na volta, que é o que vimos facendo sempre. Pero tamén debemos ter claro que levar un resultado positivo de aquí sempre é bo».

Ambiente

«Levo moitos anos en Vigo e nunca se vivira esta enerxía»

El portero del Celta no es ajeno a la calle. Palpa el ambiente y en sus muchos años en Vigo, a donde llegó siendo juvenil, jamás había visto algo parecido: «Levo moito tempo en Vigo en facía moito tempo que non se vivía esta enerxía. Penso que co noso traballo estamos facendo disfrutar a xente dun momento histórico».

Sensaciones

«Máis que responsabilidade cárganos de motivación»

Tener una ciudad detrás no es ninguna carga en este caso, sino todo lo contrario, un combustible añadido. «Cárganos de motivación. Ver que a xente está detrás túa animándote e apoíandote máis que de responsabilidade, é ilusión. A ilusión que teñen transmítennola a nós e nós debémola poñer co campo. Xuntando a enerxía deles e a nosa creo que vai a ser algo positivo».

Recuerdos

«Mirabas aqueles partidos coa esperanza de xogalos algún día»

Sergio era un chaval cuando el Celta firmaba sus anteriores gestas europeas. Delante de la televisión pensaba en poder ser protagonista de algo parecido algún día: «Mirábalos coa ilusion de poder chegar a xogalos algún e chegou o momento de disputar eses partidos que van a ser inolvidables e inesquecibles. Oxalá podamos facer un pouco máis de historia gañando e chegando a esa final soñada». Recuerda que en aquellos tiempos el Celta ya fue capaz de firmar gestas para la historia: «Naquela época xogouse a Champions, a UEFA e elimináronse a equipos grandes como podían ser al Juventus. Hai que lembrar iso e ver que é posible gañar a calquera equipo se estamos todos unidos».

El portero de Catoira entra en el top-10 en el barómetro de la UEFA

El buen momento de Sergio Álvarez en la antesala de recibir al United no pasa desapercibido para el barómetro de la UEFA, que ha incluido al portero del Celta entre los diez jugadores más valorados (concretamente en el noveno puesto) después de la última jornada.

En su explicación en su página oficial en español indica que el de Catoira hizo nueve paradas en el partido del domingo ante el Athletic resultando clave para que el marcador no fuese más adverso, dando continuidad a su trayectoria de los últimos partidos. Con el Sevilla y el Betis (las dos citas anteriores) también había estado muy acertado.

El top-10 de jugadores para la UEFA está encabezado por el también céltico Iago Aspas y en la misma lista aparece en el sexto lugar Hugo Mallo. Sergio experimenta la mayor subida en el ránking, pasando del décimo sexto puesto al noveno.

«Ver que teñen confianza en ti sempre axuda», comenta de su buen momento

Sergio llega cargado de confianza a la eliminatoria más importante de la historia del Celta después de firmar buenas actuaciones en los últimos partidos. «Estoume atopando ben, a gusto, o equipo tamén me respalda a pesares de que estes últimos resultados non foron positivos pero creo que o equipo está facendo un gran traballo e sempre axuda. Ver que teñen confianza en ti sempre axuda. Eu o que quero facer sempre é axudar ao equipo dende a miña posición».

Su buen momento responde a la máxima del trabajo y a su capacidad mental para abstraerse de los buenos y malos momentos. Con criterio, el catoirense explica que «nesto do fútbol un día eres o mellor e noutro o peor. O que tes que ter na cabeza é o día a día e o traballo diario porque ao final é esa constancia para poder ser o máis regular posible. Eu intento facer sempre o mesmo, ter a miña dinámica de día a día que para mín é o máis importante e logo axudar ao equipo, estar o máis acertado posible e cometer os menos erros posibles porque ao final é o máis importante. Todos sabemos que os erros existen pero para ser mellor hai que minimizalos o máximo posible».