El presidente del PSdeG-PSOE, José Ramón Gómez Besteiro, acusó a la Xunta de ignorar a los ciudadanos y de priorizar los intereses de la parte privada de Sogama. Tras las últimas manifestaciones realizadas desde el Gobierno autónomo, Besteiro considera que queda claro que la Xunta «non quere negociar nin beneficiar aos cidadáns». En su opinión, es un error ignorar a los alcaldes que se plantaron por la subida del canon de Sogama: «Os alcaldes defenden os intereses dos seus veciños e representan a máis do 50 % da poboación de Galicia».
Besteiro explica que con la actitud de la Xunta queda claro su ataque al municipalismo: «Beneficia claramente á parte privada de Sogama e debería aclarar se está do lado dos cidadáns ou coas empresas privadas que están en Sogama».
Sin interés por negociar
También considera el líder de los socialistas gallegos que la Xunta tenía clara su postura desde el principio y que nunca tuvo interés en negociar: «Considera que quen ten que pagar as ineficiencias do sistema son os cidadáns, non queren buscar sistemas alternativos como os que plantexaron os alcaldes e elixen o camiño fácil, neste caso, subir a factura un 34 % aos cidadáns [...], que supón arredor de 15 veces máis o IPC; imaxinen o que suporía subir todos os recibos nesa cantidade, é normal a preocupación dos alcaldes», manifestó.