Orozco y Jesús Vázquez firman el convenio para el ascensor de la Muralla

Enrique Gómez Souto
enrique g. souto LUGO / LA VOZ

FIRMAS

ALBERTO LÓPEZ

La conselleira Ethel Vázquez visita este mediodía el nuevo auditorio

14 nov 2014 . Actualizado a las 05:00 h.

El alcalde, José López Orozco, dejó ayer a la libre interpretación de los lucenses el porqué del, a su juicio, repentino interés de la Xunta por las cosas de Lugo. «Vese que ao goberno de Galicia empézalle a importar Lugo porque mañá [por hoxe] ademais da miña reunión na Consellería de Cultura tamén nos avisaron que a conselleira de Medio Ambiente visitará as obras do auditorio».

Orozco se reúne esta mañana con el conselleiro de Cultura, Jesús Vázquez, para firmar el convenio para la esperada instalación del ascensor de la Muralla, que permitirá que puedan acceder con facilidad al adarve las personas con movilidad reducida. A este respecto, el alcalde manifestó: «É un feito que levamos moito tempo loitando por el e por fin van dar o paso final para poder dispoñer del nos próximos meses, xa que só queda a licitación e a construción do mesmo».

Por otra parte, para este mediodía está prevista una visita a las obras del nuevo auditorio por la titular del departamento autonómico de Medio Ambiente, Territorio e Infraestruturas, Ethel Vázquez. Sobre esta obra, el alcalde declaró: «Agardo que a conselleira meta máis presa para que o auditorio estea rematado no ano 2015, xa que é unha necesidade moi sentida na nosa cidade».

Puyazo político

El presidente de la corporación municipal jugó la baza política sin buscar confrontación directa con la Xunta, pero sin evitar el puyazo. «Agardo que este interese por Lugo sexa un interese durante todos os meses, e que se vexa compensado en obras importantes para a nosa cidade como é o remate do Plan Paradai, como é preocuparse pola zona do antigo hospital, e que dunha vez por todas que o novo hospital teña todos os servizos que se solicitaron e tal como aprobou o Parlamento galego por unanimidade». En este último caso, se refiere a los servicios de hemodinámica 24 horas, radioterapia y medicina nuclear.

Las obras del auditorio parecen estar muy adelantadas. Pero una vez concluidas, aún quedará el montaje de todo el equipamiento de estas amplias instalaciones.