Lo acusan de
01 abr 2022 . Actualizado a las 05:00 h.Los sindicatos CC.OO. y UGT, presentes en el Concello de Ferrol, piden el cese del concejal de Seguridade e Tráfico, Germán Costoya, y su sustitución por «outra persoa con máis predisposición e capacidade de xestión. Unha persoa que teña coñecementos, habilidade para solucionar os problemas e capacidade para resolvelos, prestando atención ás recomendacións». Los delegados de los citados sindicatos denuncian el abandono, ninguneo y desidia del citado edil, al que responsabilizan directamente de los «problemas constantes e deixadez absoluta» respecto a los Bomberos y a la Policía Local.
Según indican, en los cerca de tres años del actual mandato se le presentaron propuestas para mejorar los servicios y él «limitouse a tomar nota na súa libreta, dicindo que estaba dacordo, pero nada máis, sen dar resposta nin solución ás diferentes problemáticas presentadas».
Y exponen el caso de la última reunión del pasado 2 de febrero, en la que le presentaron quejas en relación con la falta de organización y abandono, en concreto, del cuerpo de Bomberos. «Colleu o compromiso de citar de novo aos representantes a primeira semana de marzo, e un mes despois seguimos sen novas», apuntan.