El BNG pontés reclama acceso a los informes de parques eólicos

Los nacionalistas aseguran que lo solicitaron en agosto del 2020


As Pontes

La asamblea local del BNG de As Pontes denunció a través de un comunicado los «impedimentos» de la Xunta de Galicia para acceder a la información relacionada con la «transición xusta». Los nacionalistas aseguran que solicitaron en agosto del 2020 «ter acceso aos expedientes dos novos parques situados, total ou parcialmente, no concello, nomeadamente os denominados Forgoselo, Tesouro, e Pico Ventoso, todos eles competencia da Xunta». E inciden en el escrito en que «logo de nove meses non foi quen de posibilitar o acceso á información solicitada polo BNG, superando, con moito, calquera prazo legal estabelecido».

«As decisións que está a tomar a Xunta, por acción ou por omisión, no contexto da chamada transición xusta, teñen importantes consecuencias, presentes e futuras, non só no ámbito público do interese xeral, senón tamén no contexto dos beneficios privados», destaca la asamblea nacionalista en el comunicado de denuncia.

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Ferrol

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
32 votos
Comentarios

El BNG pontés reclama acceso a los informes de parques eólicos